cekrk

poljo

Junior member
Učlanjen(a)
08.06.2006.
Broj reagovanja
0
Proslu godinu sam pregrmio sa Okumom.Molim savjet sta da uzmem novo za strunu 5-6. Znam da je sto skuplje to bolje ali treba mi nesto srednje cjenovne kategorije.

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Broj reagovanja
6
Moras da budes malo odredjeniji.

Sta znaci srednja cenovna kategorija za tvoj dzep? 50-100-200e?
Takodje je vazno da navedes odakle si, ima li sanse da narucis cekrk preko interneta?
Vrlo rado cu ti pomoci ako mi malo uprostis.

ttttt

Full member
Učlanjen(a)
01.04.2006.
Broj reagovanja
1
Ma i ja bih trebalo da promenim ovaj moj krs od cekrka. Jos nisam gledao sta se nudi ali koji je tvoj predlog simpson za recimo 50-100EUR (i naravno da moze da se nadje u Srbiji).

eurofish

Senior member
Učlanjen(a)
01.10.2006.
Broj reagovanja
0
evo ovo je moj predlog ako neko hoce nov cekrk ,a pri tom da bude kupljen u radnji sa cenom izmedju 50 i 100 eura

Prilozi

• reelmaster-back.jpg
    reelmaster-back.jpg
    9,5 KB · Pregleda: 276
  • reelmaster-front.jpg
    reelmaster-front.jpg
    14,2 KB · Pregleda: 251

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Broj reagovanja
6
Evo Sale ima iskustvo sa ovim GuideLine cekrcima i kaze da su odlicni za te pare. U principu to je klasa Vision Koma cekrka sa zaista odlicnom cenom!

witch

Hero member
Učlanjen(a)
23.11.2005.
Broj reagovanja
6
Odlicni su i najnoviji Shimano modeli! Verovatno najbolji i najpouzdaniji u svom cenovnom rangu.

StY_EsoX

Senior member
Učlanjen(a)
21.02.2006.
Broj reagovanja
1
Sale jel se moze naci negde kod nas Guidelinea Watergrip(kopija Galvanovog Torque) i koliko kosta? U oglsima je takodje bilo par vrhunskih cekrka po povoljnim cenama!

eurofish

Senior member
Učlanjen(a)
01.10.2006.
Broj reagovanja
0
ako ste mislili na ovaj cekrk to je 385 eura plus  33 eur za boju *plava,zelena,ljubicasta*  to je za velicinu 5/6

Prilozi

• inex-arm.jpg
    inex-arm.jpg
    16 KB · Pregleda: 210

StY_EsoX

Senior member
Učlanjen(a)
21.02.2006.
Broj reagovanja
1
Na ovaj sam mislio:

watergrip.jpg

a slicnost sa Galvanovim Torque modelom je vise nego ocigledna:

gT-8.jpg

HITNA

Senior member
Učlanjen(a)
04.12.2005.
Broj reagovanja
0
ATP 35GRAPHITE

NOM :............... ATP 35GRAPHITE
MATERIAUX :.... Graphite
FINITION :........ Noir mat.
FREIN :............. Réglable par molette
BOBINE :.......... Interchangeable, livré avec 2 bobines
MECANISME :.... Semi-automatique, mécanisme aluminium, lanceur rétractable
ETUI :.............. sacoche
OPTIONS :......... bobine supplémentaire

Les moulinets semi automatiques ATP ont été entièrement repensés. Ils existent dorénavant en graphite, en aluminium mat et en aluminium doré, et sont disponibles en deux tailles pour pratiquer toutes les pêches avec des soies de 2 à 7. Ils disposent du nouveau mécanisme en aluminium usiné, une garantie de fiabilité et de durabilité. Le frein situé sur la face externe de la bobine se règle par une simple mollette. Le levier de récupération est rétractable pour un rangement sûr et efficace. Le système de bobine à cassette interchangeable présente de nombreux avantages. Il est beaucoup plus économique qu’une bobine classique et facilite le stockage et le transport des soies. Les moulinets ATP sont tous livrés avec 2 bobines, dont une large arbor pour le modèle 37.

Modèle Dia. Largeur Poids (grs) soie Capacité
ATP 35GRAPHITE
70mm
20mm
137grs
2 à 5
WF5+50m de 20lbs

Sta kažete za ovoj....

HITNA

Senior member
Učlanjen(a)
04.12.2005.
Broj reagovanja
0
http://www.mouches-de-charette.com/images/produits/atP-graphite.jpg
http://www.mouches-de-charette.com/images/produits/atP-graphite.jpg

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Broj reagovanja
6
HITNA wrote:

Les moulinets semi automatiques ATP ont été entièrement repensés. Ils existent dorénavant en graphite, en aluminium mat et en aluminium doré, et sont disponibles en deux tailles pour pratiquer toutes les pêches avec des soies de 2 à 7. Ils disposent du nouveau mécanisme en aluminium usiné, une garantie de fiabilité et de durabilité. Le frein situé sur la face externe de la bobine se règle par une simple mollette. Le levier de récupération est rétractable pour un rangement sûr et efficace. Le système de bobine à cassette interchangeable présente de nombreux avantages. Il est beaucoup plus économique qu’une bobine classique et facilite le stockage et le transport des soies. Les moulinets ATP sont tous livrés avec 2 bobines, dont une large arbor pour le modèle 37.

Sta kažete za ovoj....

Kazem:

Je n'aime pas combattre la drague, le flyreel est merde de taureau, puanteurs en plastique de pièces. C'est mon avis

:hammer: :hammer: :hammer:

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Broj reagovanja
7
:lol: moze li na japanskom ja razumem samo taj strani jezik :-D

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.