Combo do 160 USD

Vrba

Newbie
Učlanjen(a)
20.10.2013.
Broj reagovanja
0
Dragi kolege ff-eri imam dva dana da izaberem neki combo iz USA jer imam besplatnu dostavu (rodbina). Pošto sam početnik (ne u ribolovu) koji u dva dana ne može pohvatat sve brendove i općenito neko osnovno znanje pri odabiru FF pribora molim vašu pomoć.

Ovdije sam našao dosta velik izbor po akcijskim cijenama.
Ukoliko znate za bolje sajtove slobodno raspalite.

http://www.cabelas.com/catalog/browse.cmd?N=1104843&WTz_l=SBC%3BMMcat104793480%3Bcat104762880

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Broj reagovanja
7
za 10 usd malo vise ali to bi mozda bilo za tebe http://www.basspro.com/2012-TFO-Signature-II-Rod-and-Hobbs-Creek-Reel-Complete-Fly-Outfits/product/11110505004914/

cetvorka osam fita. TFO ima dobre stapove... ;)

jos sam pogledaj http://www.basspro.com/Fishing-Fly-Fishing-Fly-Rods-Reels-Outfits/_/N-1z0ux9s

jeprli

Senior member
Učlanjen(a)
26.01.2011.
Broj reagovanja
1
Dodaj $10 i uzmi cabelas cgt/prestige plus combo. Trodjelni staklenac 3wt 7ft, za tvoj teren predivna motka. TFO ima lose sprovodnike, posebno sam vrh. Ja bih na tvom mjestu zaobisao "imena" u ovom cenovnom rangu, jer su stapovi uzas, moj prvi korak u ff je bio TFO NXT outfit, valjda najgore sto sam mogao da izaberem, 1 sezona i stap se poceo raspadat, pluta otisla, prva dva sprovodnika izguljena....nikad vise. Tfo stapovi vise cjene su druga prica, ali isto vole da se raspadaju na drsci.

Cabelas je stavio Redington CT na rasprodaju negde pre, potrazi mozda ga jos nude, $70, sasvim uredan stap za tu cjenu. Za ostalih $90 mozes uzet i cekrk i strunu.

Nisam siguran za ameriku, ali u kanadi basspro ne daje futrole za stapove, samo krpu. Obrati paznju na to kad kupujes od njih.

Sretno sa kupovinom!

falco

Full member
Učlanjen(a)
23.10.2007.
Broj reagovanja
132
Malo je nezgodno za nekog ko nema nikakvog FF iskustva da počne kratkim i laganim glass štapom.

vrana

Hero member
Učlanjen(a)
19.06.2013.