da li se izmrestio?

brankoogi

Senior member
Učlanjen(a)
06.08.2008.
Poruke
302
Broj reagovanja
0
Danas sam na limu pecao škobalja na travu,jedan kolega je zakačio lipca za peraje.Nisam uspeo da ga nagovorim da ga pusti,bio je negde taman oko mere.Kad ga je čistio nije imao ni ikru ni mleč.Da li se izmrestio lipac na limu?Inače želudac mu bio pun hidropsiha,jedan vilin konjic (ogroman čoveče) i jedna kamenjarka.Ali čudo jedno koliko je pojeo,imao je  minimum 20 hidropsiha,ja pretpostavljam da se obilato počastio posle uspešnog mresta.Da li sam u pravu?
 

brankoogi

Senior member
Učlanjen(a)
06.08.2008.
Poruke
302
Broj reagovanja
0
I zaboravio sam,jedna hidropsiha je još uvek bila živa.I jesenas sam pratio i primetio sam da mu je na Limu(kod Prijepolja)osnovna hrana hidropsiha i poneka kamenjarka.Jesenas sam čak nalazio i pijavice ali one manje veličine đubretarske gliste.Inače sam početnik ali mi se ne poklapa baš njegov sastav želutca sa preporukama koje čitam po raznim forumima.Jede bre baš krupne zalogaje!!!!!!!!!!!
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
brankoogi je napisao(la):
Danas sam na limu pecao škobalja na travu,jedan kolega je zakačio lipca za peraje.Nisam uspeo da ga nagovorim da ga pusti,bio je negde taman oko mere.Kad ga je čistio nije imao ni ikru ni mleč.Da li se izmrestio lipac na limu?Inače želudac mu bio pun hidropsiha,jedan vilin konjic (ogroman čoveče) i jedna kamenjarka.Ali čudo jedno koliko je pojeo,imao je  minimum 20 hidropsiha,ja pretpostavljam da se obilato počastio posle uspešnog mresta.Da li sam u pravu?

Mozda je najbolje da pitas u policiji jesi li u pravu. Reci im da ste danas ti i kolega pecali u lovostaju skobalje i lipljane pa ste rasporili lipca da vidite sta jede i ima li mleci. Oni ce ti sigurno dati adekvatan odgovor.
 

sasats

Hero member
Učlanjen(a)
18.12.2008.
Poruke
4.518
Broj reagovanja
25
Lokacija
trstenik