Dokle ovako

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

misha

Junior member
Učlanjen(a)
03.01.2006.
Poruke
51
Broj reagovanja
0
Ljudi ja iskreno neznam slican ribolovacki forum na kome ima ovoliko prepucavanja. Nerazumem zasto neki nemogu da shvate neciju kritiku i savet.Niko se na ovom svetu nije rodio kao najpametmiji i mislim da o svakoj kritici moze lepo da se prodiskutuje. Iskreno ja sam VELIKI pocetnik i nemogu da vodim diskusiju o tome da li su neke muve proporcijalne il ne, da li je jedan proizvodjac bolji od drugog, koja je tehnika zabacaja bolja, koja je voda bolja itd ali bih iskreno voleo da vi to uradite kako bi mnogi drugi pocetnici i ja mogli da nauce nesto o tome. Neko je vec napisao da da je iz dva tri teksta koje je napisao Ivan Dragojlovic naucio mnogo vise nego za par meseci provedenih na forumu. Mislim da je bio bar 99 % u pravu. Zasto svaka diskusija mora da predje u prepucavanje, omalovazavanje i svadju. Pogledajte deo foruma rezervisan za pocetnike- skoro je prazan. Koliko ima clanova na forumu a koliko ih je aktivno. Mislim da pojedini clanovi treba da ostave sujetu po strani i da se konacno zakopaju ratne sekire.
Veliki pozdrav od Mishe.
PS. Nadam se da nikog nisam uvredio ovom, sasvim DOBRONAMERNOM sugestijom
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
4
Lokacija
Beograd
Evo da ti ja odgovorim jednim pitanjem Miso!

Koliko ribolovackih foruma znas uopste a da su ovoliko zivi?
Pocetnici treba da iskoriste priliku i da postave konkretna pitanja, a 100% sam siguran da ce dobiti vise odgovora.Ali opet svi smo mi pocetnici, samo neki to jos nisu shvatili :lol:

Pozdrav
 

witch

Hero member
Učlanjen(a)
23.11.2005.
Poruke
6.150
Broj reagovanja
4