FlySpinner

boban.velickovic

Senior member
Učlanjen(a)
09.09.2010.
Poruke
233
Broj reagovanja
0
Lokacija
Beograd, Niska Banja
Jel neko eksperimentisao sa malim mušicama i mepps 00 ili 000?

Varaličarcem sam koristio ovaj Mepps spinner (i slične), i imao ponekog klena ili pastrmkicu.

Težina ovog fly spinnera je 0.9g.

Evo slike, i detalja:


 

Prilozi

  • CRW_0665.JPG
    CRW_0665.JPG
    56,7 KB · Pregleda: 186
  • IMG_0666.JPG
    IMG_0666.JPG
    64,8 KB · Pregleda: 169
  • IMG_0667.JPG
    IMG_0667.JPG
    55,6 KB · Pregleda: 188

crni

Hero member
Učlanjen(a)
10.09.2007.
Poruke
1.981
Broj reagovanja
0
Lokacija
Leskovac
Ufff nemoj druze ovo nema ovo veze sa flyfishingom.
 

boban.velickovic

Senior member
Učlanjen(a)
09.09.2010.
Poruke
233
Broj reagovanja
0
Lokacija
Beograd, Niska Banja
crni je napisao(la):
Ufff nemoj druze ovo nema ovo veze sa flyfishingom.

:)

Ja sam početnik u FF... štaviše još uvek ne umem ni da zabacim kako treba.. ali ne vidim razlog da se ne eksperimentiše.

Možda nije FF ali je ribolov...

Da me publikum ne shvati pogrešno, ovo malo što sam do sada pokapirao, sa ovih nekoliko izlazaka na vodu sa FF opremom, pecanje suvom muvom je fenomenalna stvar, ali još uvek nisam stigao da vidim recimo prednosti nimfarenja FF opremom u odnosu na isto to nimfarenje laganim varaličarskim štapom (do 5 ili 8g TB).

Doduše, zaista sebe smatram nekompetentnim po ovom pitanju, pa zato pitam :)

 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
6