Izbor musica

Učlanjen(a)
15.07.2022.
Poruke
4
Broj reagovanja
0
Pozdrav musicari!
Totalni sam pocetnik u musicarenju i naravno, prvih puta ulov je bio slab :D (zar ocekivati drugacije)
Fali mi onaj nindza pristup pri prilazenju,radice se na tome.
Sada sam u odredjenoj nedoumici vezano za musice. Da li bi me neko uputio koje se tacno muve koriste u zavisnosti od doba godine?
I jos najbitnije, da li neko kojim slucajem prodaje set musica, da ima i bambulle, ose, razbojnike itd. I mokre i suve muve...itd tako da prakticno pokrijem sve mogucnosti.

Veliki pozdrav!
 

TMc

Hero member
Učlanjen(a)
01.09.2017.
Poruke
1.706
Broj reagovanja
1.015
Lokacija
Svilajnac
Za klena bambulu ako si u nedoumici i tesko da ces pogresiti :)
Vezano za kupovinu javi se na forumu kolegi Mašiću ima odlicnu ponudu musica za klena koje vezuje.
 
Učlanjen(a)
15.07.2022.
Poruke
4
Broj reagovanja
0
Za klena bambulu ako si u nedoumici i tesko da ces pogresiti :)
Vezano za kupovinu javi se na forumu kolegi Mašiću ima odlicnu ponudu musica za klena koje vezuje.
Hvala na odgovoru, bambulu sam probao krajem avgusta, pocetkom sepembra ali mi nije bas delovala, klenovi kao da su nezainteresovani, tacno ih vidim kako prolaze ispod bambule ali nista, cimaj trzaj titraj on samo dubi ispod :D
 

TMc

Hero member
Učlanjen(a)
01.09.2017.
Poruke
1.706
Broj reagovanja
1.015
Lokacija
Svilajnac