Kolko dugi zabacaji za stuku?

core.graphic

Newbie
Učlanjen(a)
25.06.2009.
Poruke
16
Broj reagovanja
0
interesuje me koliko dugi zabacaji trebaju za stuku, i koja brzina povlacenja?  takdoje dal su potrebna neka otezanja.... da strimer malo potone.... ja sam pocetnik u svemu ovome?


veliki pozdrav
 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
6
štuku se često mušičari na kračim distancama i isto tako jako često na viđeno ili bar predviđeno. Uglavnom su to daljine od 5 do 20m. Recimo 10-15m najučestalija daljina. Brzina povlačenja ili način je takav da imitira bolesnu ili slabašnu ribicu....recimo nešto ovako: dva tri puta povučeš jednom sporo pa cim brzo pa opet sporo i pustiš kakvu sekundu dve tri da tone...igraš se u glavnom....često če je zgrabiti u samom porpadanju ili ako joj se štuka približi i ti dada počneš titravim povlačenjem da odglumiš kako ta ribica želi da pobegne ali nema dovoljno snage za to i onda sledi strahovito brz napad. Ako štuka raubuje, lovi, jako je aktivna, onda tu ne treba previše truda...povlačiš isto tako da dva tri put kratko povučeš i onda pustiš da malo miruje ili tone dve tri sekonude ili samo jednu...po tvojopj proceni i to če ona isto tako brzo da napadne...glavno je da je iziritiraš, da joj to što povlačiš delue živo a opet kao lak plen.  Otežanja su dobro došla ako loviš malo dublje a ako loviš pod površinom kakvih par cm ili metar onda ti ona nisu potrebna. Otežanja koristiš samo zato da bi pre dostigao željenu dubinu mada lepo otežan strimer može da ima jako finu jig akciju. Ja imam i otežane i ne otežane. Otežani imaju otežanje tako da tonu glavom napred.
 

Šone

Hero member
Učlanjen(a)
04.01.2009.
Poruke
2.698
Broj reagovanja
0
Lokacija
Beograd