lov u granju

Mlinka

Full member
Učlanjen(a)
10.03.2011.
Poruke
649
Broj reagovanja
1.388
Lokacija
Đurđevac, Podravina, Hrvatska
Totalni sam početnik u mušičarenju, imam 5 ribolova muhom iza sebe, naučio sam vezati neke lovne muhe, ali imam jedan problem:

zadnja tri dana od kako su temperature porasle, našao sam gdje se drži riba i vrlo je aktivna, prima i na mokru i na suhu mušicu, crvenperke, bodorke i klenovi, ALI sve je puno granja i zapinjanja su neizbježna, pogotovo po ovom olujnom vjetru koji puše svaki dan, jedino se može zabacivati roll castom i to tako da se znora prebaci preko granja iza kojeg je riba...stalno gubim muhe (u tri ribolova posijao preko 30 muha) i skračujem konusni predvez kod svakog vezanja tipeta, spoj sam do sad izvodio s blod knotom, ali on najviše krati konus, danas sam probao vezati mikro omčicu na kraju konusa, i na nju vežem tipet, osim rješenja s malom metalnom karikom koju trenutno ne mogu nabaviti, DA LI još postoji koji elegantni način spajanja tipeta i konusa, gdje se ne skračuje konus kod ponovnog vezanja tipeta?

P.S. neznam kamo da smjestim ovu temu, a očito da sam fulao?
 

saleja

Senior member
Učlanjen(a)
14.07.2010.
Poruke
488
Broj reagovanja
1
Lokacija
Jagodina
prijatelju ako imas samo pet musicarenja iza sebe a vec si ovladao roll castom pecas na mokru suvu, odlicno si ovcladao terminima FFa... mog ti reci za jos pet izlazenja to granje nikako nece ti pretstavljati problem... sala mala... :D mada svaka cast, bar nisi od onih izaberi mi musice....
grane su smrt i meni sto imam puno vise izlazenja na vodu od tebe, a ko po obicaju de je granja tu je i lepe ribe... jos ako primetis koju lepu kako kupi ispod grma jos vise se useprtljas...ako mozes probaj da nadjes najbezbolnije mesto odakle plasiras, najcesci kompromis je naravno gazenje, a posto pecas na jezeru... trudi se da se ne udavis...
po meni naj idealnije resenje ti je mikro omca i sto tanji tipet kako nebi kidao predvez...i puuuuuno muva.
 

Hunter

Senior member