Musicarenje na Zlotskoj reci!

Postar1978

Newbie
Učlanjen(a)
29.04.2020.
Poruke
11
Broj reagovanja
0
Kolege posto sam pocetnik interesuje me ko ima volju i ko me ne smeta drustvo da mi pokaze cari musicarenja na Zlotskoj reci? Znam da svako voli da uziva u prirodi sam, ali nadam se da ima od vas nekog ko bi pokazao put pocetniku u svet musicarenja. Hvala unapred i bistro.
 

oholi

Moderator
Urednik
Učlanjen(a)
16.12.2007.
Poruke
10.114
Broj reagovanja
1.164
Lokacija
Čačak
Postar1978 je napisao(la):
Kolege posto sam pocetnik interesuje me ko ima volju i ko me ne smeta drustvo da mi pokaze cari musicarenja na Zlotskoj reci? Znam da svako voli da uziva u prirodi sam, ali nadam se da ima od vas nekog ko bi pokazao put pocetniku u svet musicarenja. Hvala unapred i bistro.
Nadji dekija pastronijevica u Zlotu.... On je lokalac tamo

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

 

maric

Hero member
Učlanjen(a)
11.05.2009.
Poruke
7.276
Broj reagovanja
317
Lokacija
Beograd
Radi u prodavnici preko puta pekare. A imas i Bojana mislim da vec imaju klub Postar tako da se mozda i vidimo u Ligi sledece godine :)
 

oholi

Moderator
Urednik
Učlanjen(a)
16.12.2007.
Poruke
10.114
Broj reagovanja
1.164
Lokacija
Čačak
maric je napisao(la):
Radi u prodavnici preko puta pekare. A imas i Bojana mislim da vec imaju klub Postar tako da se mozda i vidimo u Ligi sledece godine :)
Namirisao si novajlije pa se nadas da ce da budu iza tebe na tabeli [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

 

maric

Hero member
Učlanjen(a)
11.05.2009.
Poruke
7.276
Broj reagovanja
317
Lokacija
Beograd
Jok. Vidis kako se zakomplikovalo kad ima vise takmicara. Jos samo ubaciti jos 2 reke i neko jezero i milina.
 

oholi

Moderator
Urednik
Učlanjen(a)
16.12.2007.
Poruke
10.114
Broj reagovanja
1.164
Lokacija
Čačak
Sto vise takmicara i staza to bolje. Samo koje jezero... Em nema ribe em ih msjmuni isusise

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

 

maric

Hero member
Učlanjen(a)
11.05.2009.