Musice za pocetnika

mgoran

Junior member
Učlanjen(a)
25.01.2009.
Broj reagovanja
0
Cao svima.Posto sam apsolutni pocetnik u vezivanju musica,voleo bih da mi neko preporuci nekoliko vrsta musica lakih za vezivnje.Naravno i  materijal koji se koristi za izradu istih.

witch

Hero member
Učlanjen(a)
23.11.2005.
Broj reagovanja
6
Prelistaj ovo
http://www.flyanglersonline.com/flytying/beginners/

mgoran

Junior member
Učlanjen(a)
25.01.2009.
Broj reagovanja
0
Hvala na savetu.Strana je odlicna ali na engleskom.Konkretno me interesuje neka musica koja se koristi u prolecu za klena ili mrenu na manjim rekama ili barama.

sasats

Hero member
Učlanjen(a)
18.12.2008.
Broj reagovanja
26
evo ti jedna jednostavna(a mnogo lovna) za klena.idealna za pocetnika.nije zahtevna ni po pitanju materijala.

http://www.ogmoreriver.com/fly/fly_redtag.php

mgoran

Junior member
Učlanjen(a)
25.01.2009.
Broj reagovanja
0
Hvala sasats.Izgleda jednostavno.Nadam se da cu uspeti da je napravim. :tbumb:

sasats

Hero member
Učlanjen(a)
18.12.2008.
Broj reagovanja
26
mgoran je napisao(la):
Hvala sasats.Izgleda jednostavno.Nadam se da cu uspeti da je napravim. :tbumb:

veruj mi da ces uspeti.to je i meni bila prva musica i lako sam je savladao.
pogledaj i ovde
http://www.youtube.com/watch?v=15ShHo6-JME

oholi

Moderator
Urednik
Učlanjen(a)
16.12.2007.
Broj reagovanja
1.476
11,15,18 sa mixovog linka su ti klasika to retko kad nije u igri pa probaj, samo svaku vezi na raznim velicinama, tako ces pohriti vise vrsta insekata, jer su te imitacije relativno sirokog spektra

strashni

Hero member
Učlanjen(a)
07.06.2008.
Broj reagovanja
202
Ako zelis neku suvu za klena pocni sa policelonom.