NEPOBEDIVE MUHE ZA OVO DOBA GODINE??????

Mefisto018

Hero member
Učlanjen(a)
30.12.2006.
Poruke
2.112
Broj reagovanja
0
Lokacija
Nis
Ste se mene i mojih iskustava tice ovaj mesec je bolji od predhodnog za hvatanje pastrmke pa i lipljena.
Zasto,razlog je vrlo jednostavan,one krecu u potragu za musicama od jutra do kasne veceri.
Moji favoriti --preporucujem ih i vama jesu sledece musice
AUGUST  DUN, AUGUSTFLIEGE ILI TI AVGUSTOVKA
GREENWELL"S GLORIA--GRINVELOVA
RED PALMER,ROTER BEAR --CRVENI PALMER
GRIZZLI KING -- KRALJEVSKI GRIZLI
WICKMAN'S FANCY, GOLD FLIEGE.--ZLATOOVKA (Pokazala se ka jedna od najboljih musica(po meni) i
ukoliko krecete na vodu(salmonidnu)pokazuje strasno dobre rezultate,jednostavno zagarntovan uspehh :tbumb:
                                 
                                  SRECNOOO
 

pedjabg

Hero member
Učlanjen(a)
31.05.2007.
Poruke
1.554
Broj reagovanja
5
Lokacija
Belgrade
Sve su to dobre, stare i proverene muve.
S vremenom, shvatam da sam, kad sam bio pocetnik i nisam previse filozoforao na vodi, koristeci ove muve prolazio mnogo bolje nego sada, kad izmisljam sam toplu vodu i zezvecim se sa varijantama savremenih muva.
Juce na Gradcu sam upecao lepu pastrmku tek kad sam stavio na sugestiju mog druga Vlajka (jos uvek pocetnik) obicnog palmera od tela pauna #12, iako se nista slicno nije videlo na vodi.
Valjda je u prirodi coveka da istrazuje iako ima vec ponudjena resenja.
A valjda je i u prirodi da poshizi kad istrazivanej ne uspe (tj. nema ulova).
Novo i meni interesantno pitanje je: "Da li je takav pristup "generalistickom" muvom kakav je gore pomenuti peacock palmer dobra alternativa seletivnim pastrmkama u situaciji kad uvece iskacu i buckaju svuda okolo, osum pored muva koje panicno menjate i bacate bez rezultata?"
 

ttttt

Full member
Učlanjen(a)
01.04.2006.
Poruke
748
Broj reagovanja
1
Lokacija
Nis