Prenesi nam znanje Shumadinac!!

  • Začetnik teme Mr.Zakula
  • Datum pokretanja
M

Mr.Zakula

Guest
Kada god napishem neshto u vezi lipljana,Shumadinac ima neshto protiv,kada god napravim neku muvu za lipljana,Shumadinac ima neshto protiv i kaze da sam "tup" i da ne znam koliko ne znam!!Shumadinac poshto si nam toliko dobar u vezi lipljana,a i onako si poznat po tome kako na DRini hvatash komade preko tri kilograma,PRENESI nam znanje!!Lipljenashu nemoj samo da kenjash i minirash tudje postove,NAPISHI NESHTO PAMETNO U VEZI OVE LEPE RIBE!!!
 

sumadinac

Full member
Učlanjen(a)
30.01.2006.
Poruke
988
Broj reagovanja
87
Lokacija
Ivanjica
Sto ja da pisem kad si se kladio da ces uhvatiti vise od mene na bilo kojoj reci, znaci da si uveren da znas. Smeta mi da pricas u lipljenu, a nikad ga nisi uhvatio, to ti je isto da ja pricam o pesticidima, herbicidima....ja sam pocetnik jos uvek ucim i ucicu dok sam ziv! A ti se toliko detinjasto ponasas i tvrdoglav si ko mazga!
 

sumadinac

Full member
Učlanjen(a)
30.01.2006.
Poruke
988
Broj reagovanja
87
Lokacija
Ivanjica
Ja se ne kurcim kao ti da sve znam, pa da pravim klenovske muve, a nikad ga nisam ciljno pecao! Smeta mi sto pricas nesto o cemu nemas pojma ili si ponesto nacuo! Da se ne trpas tamo sto tek treba da naucis i hvalis se da sve znas, jos hoces da se kladis, smesan si!
 

sumadinac

Full member
Učlanjen(a)
30.01.2006.
Poruke
988
Broj reagovanja
87
Lokacija
Ivanjica
Ahahahahahahaha, Zaki je malo nervozan! Jebiga sta ces, ja sto vise ucim manje znam, a ti sto sve znas zivis u neznanju! Tako ti je to.
 

eurofish

Senior member
Učlanjen(a)
01.10.2006.
Poruke
373
Broj reagovanja
0
Lokacija
CACAK
ovo je dno dna , ova vasa raspravka i prepucavanje ,imate PM. pa se dopisujte , kad procitam ovakve stvari na sajtu(koji je naj aktivniji u regionu) dodje mi da se isclanim.
molm vas da ubuduce ne koristite sajt za licna prepucavanja
nego za ono cemu je namenjen!!!
 

sumadinac

Full member
Učlanjen(a)
30.01.2006.
Poruke
988