Kad se postavi čekrk u ležište i učvrsti prstenovima, dobar deo navoja ostaje otktiven i moguća su oštećenja navoja.
Padom, klizanjem... šljunak, pesak, prljavština iz vode... pa i stalnim stavljanjem i skidanjem čekrka i često jače zatezanje prstena su sve uzroci koji mogu da oštete navoj i onda nastaje problem.
Da li zaštićujete navoj i kako.
Kod klasičnih mašinica koje su stalno na štapu koriste ribolovci lepljive trake za izolaciju ili papirne trake koje koriste autolakireri.
Te papirne žute trake su postojane u svim vremenskim uslovima i dugotrajne.
Jeste da to izgleda ružno na štapu ali štiti i lako se skida posle pecanja.
Kako i da li zaštićujete svoje štapove.
Padom, klizanjem... šljunak, pesak, prljavština iz vode... pa i stalnim stavljanjem i skidanjem čekrka i često jače zatezanje prstena su sve uzroci koji mogu da oštete navoj i onda nastaje problem.
Da li zaštićujete navoj i kako.
Kod klasičnih mašinica koje su stalno na štapu koriste ribolovci lepljive trake za izolaciju ili papirne trake koje koriste autolakireri.
Te papirne žute trake su postojane u svim vremenskim uslovima i dugotrajne.
Jeste da to izgleda ružno na štapu ali štiti i lako se skida posle pecanja.
Kako i da li zaštićujete svoje štapove.