U mom skromnom musicarskom iskustvu i od smomog pocetka sto se tice samih muva uvek je bilo pravilo,velicina,oblik i tek na kraju boja,naravno pripadam onoj grupi musicara koja se drzi stare skole vezivanja muva ,upravo iz razloga sto pastrmka iz njene perspektive vidi tako na stvari i objekte,zato sto opticki uticaji oko ivice vidokruga ribe stvaraju kolutove duginih prelamanja i usled toga njen vid je nejasan a razlog se moze traziti u njenoj kratkovidosti.Mnogi musicari tvrde suprotno , tvrde da se pastrmka dize sa dna vira na musicu iz razloga boje same muve zanemarujuci pri tom jos nekoliko cula koja ista poseduje,upravo iz gore navedenog optickog uticaja pastrmka vidi taj objekat kao neku razborusenu stvar i iz tog razloga krece ka njemu.
Mozemo se takodje pozabaviti povrsinskom ativnoscu pastrmke,postoje trenuci kada riba za insektom iskace i po pola metra iznad povrsine vode da pokupi istog,mogucno je da u tim hranidbenim trenucima a zahvaljujuci njenoj dalekovidosti primeti insekte koji zrace fluoroscentnim bojama.
Mozemo se takodje pozabaviti povrsinskom ativnoscu pastrmke,postoje trenuci kada riba za insektom iskace i po pola metra iznad povrsine vode da pokupi istog,mogucno je da u tim hranidbenim trenucima a zahvaljujuci njenoj dalekovidosti primeti insekte koji zrace fluoroscentnim bojama.