Danas sam bio na vodi

7.271
314
Beograd
Stap 10 fita #3, nimfe klasika, zec, fazan klasicne nimfe ko za svaku reku. Smara mene to da eksperimentisem.Samo sto jednostavnije.

Banja Luka
Juce i danas voda mutnjikava i povisoka. Pokusavao sam na spoju rijeke i manjeg (bistrijeg) potoka. Juce sam imao samo dva kontakta, jedan od njih solidan. A danas sam vidio dva bas dobra komada kako patroliraju po ovom bistrom dijelu, al nista da uzmu (od suve, mokre, nimfe, strimera)...
Ipak lijepih par sati na vodi... Konacno proljece...

Prilozi

492,3 KB · Pregleda: 29
    185,6 KB · Pregleda: 29

Banja Luka
Odem veceras nakon kise opet... Na mini strimer zakacim neku sicu i privlacim je i kad sam krenuo da se sagnem na 3m od mene nesto pljusnu kao krupan som ili bucov kad love... U toj rjecici nema nista tih gabarita i tih vrsta. Ja se sj.bo...
Kad nakon 2 min ispliva glava dabra nizvodno 30 m od mene. Snimke sam postavio u galeriju...

Banja Luka
Ko lovi cesto na vodi ispod neke hidrocentrale, zna sta znaci kad se "voda namjesti". U zadnja 3 izlaska hoce me sreca: dodjem na vodu a ona blago pada, dok sklopim sve, ona optimalna...
Tako bi i danas...
Opet sam vidio one strasne sjene... ovaj put se umirim i posmatram ih... klenovi su u pitanju, kilo i po do 2, ukupno 5-6 komada. Ne kupe na povrsini ali pogledaju gore i isprate ako sta zanimljivo bucne... vidim da se hrane izmedju dna i povrsine, voda dubine iznad koljena... na spoju bistrog potoka i mutne rjecice...
Bacao sam 20 muva sto suvih, pa sundjerke, sto mokrih, nimfi, gamarusa... nista...
Tri sata sam pokusavao... sve taktike: i lagano i da bucne, i dead drift i swing i pm... nista!
E sad ja vas pitam, pogotovu klendzije: sta ciniti, sta vezati na vrh podveza...?
Skoro sve ovo na kapi je bilo na susenju od danasnjeg pokusaja... gorak poraz...

Prilozi

225,5 KB · Pregleda: 16

strashni

07.06.2008.
1.870
182
Kragujevac
Black Zulu... od mokrih samo nju koristio za klena (kokoska za nozice, nikako petao i malo olovne zice)

TMc

01.09.2017.
1.706
1.015
Svilajnac
Samo dinamit... :)
Salim se, dosta si musica izmenjao da bi ih sve ignorisali. Plasim se da su te videli pre nego ti njih. Klenovi su vrlo zajebane ribe. Domilim do obale ispod koje je vir, promolim samo glavu, ma trecinu glave koliko da vidim gde su da tu spustim musicu i vec vidim kako nestaju u dubini, znaci primecen sam...
Mozda ih je buckanje prve musice i kanapa uznemirilo pa dalje nisu hteli ni da uzimaju, mozda da probas sa pauzama u zabacivanju izmedju menjanja musica mada opet klen kada se uplasi nema ga 15ak minuta nije to ni malo da bi toliko pauziralo. Ni ja sam naspram njih nisam nikako pametan, ako su taj dan oprezni ulovi su dosta slabiji ali uvek to povezujem sa tim da su me videli pre nego ja njih.

Banja Luka
Vjeruj da mi je bila na pameti ali ne i u kutiji. Moj ocuh se kleo u nju sto se tice klena. Nemadoh je danas...
Samo dinamit... :)
I ja mislim da sam bio primjecen. Nisu se razbjezali, bili su tu skoro svo vrijeme ali su me vjerovatno drzali na oku i ignorisali moje muve....

strashni

07.06.2008.
1.870
182
Kragujevac
Zulu smo koristili i na vuc-vuc sa zadrskama u mirnijoj vodi i zabacivanjem na drugu obalu pa da je struna zategne i povuce, varijacija je samo bila u tome ko je kakvu srebrnu lametu uspevao da nadje, siru ili uzu a neki su i lakirali da bude trajnija muva... jedna od musica koja nema prirodni pandam ali izuzetno lovna, u osnovi pastrmska ali eto i klen zaleti...