Gde traziti klena !?

Borko_Nis

Newbie
Učlanjen(a)
08.01.2013.
Poruke
16
Broj reagovanja
0
Pozdrav svima!

Totalni sam pocetnik i sve sto znam o musicarenju naucio sam na ovom forumu. Do sada sam 2 puta bio na reci da bih vezbao bacanje i mogu da se pohvalim da sam upecao jednog klencica od 10-ak centimetara.  8)
Planiram da pecam na Juznoj Moravi u predelu izmedju Gornjeg i Donjeg Medjurova kod Nisa, pa bi mi mnogo znacilo ako bi me neko od vas posavetovao na kakvim mestima da trazim klena i na kojoj udaljenosti od obale. Interesuje me i da li uopste da pokusavam u brzacima.

Unapred zahvalan,

Borivoje
 

oholi

Moderator
Urednik
Učlanjen(a)
16.12.2007.
Poruke
10.120
Broj reagovanja
1.185
Lokacija
Čačak
borivoje, za pocetak, u tisacima, kraj obale mozes sit da se nalovis sitnine, polako kad se nastelujes pocni da ga trazis i na drugim mestima. za pocetak tisaci su super za ucenje. obicno je u jatu i halapljiv. nemoj da se cudis ako klepis i vise desetina klencica na takvim mestima. naravno ako ga ima ni krupan ne zaobilazi takva mesta. takodje i rupe u travi su moj izbor itd. brzaci dok ne naucis bolje da vodis muvu su ti tezak izbor
 

Borko_Nis

Newbie
Učlanjen(a)
08.01.2013.
Poruke
16
Broj reagovanja
0
Citao sam neke postove po forumu da kad ulovis klena na jednom mestu odmah ides dalje jer tu neces opet uspeti... da li je to tacno ili kad ulovim jednog klena da nastavim da bacam na istom mestu i dalje?
 

dovla84

Senior member
Učlanjen(a)
06.06.2013.
Poruke
135
Broj reagovanja
0
Borko_Nis je napisao(la):
Citao sam neke postove po forumu da kad ulovis klena na jednom mestu odmah ides dalje jer tu neces opet uspeti... da li je to tacno ili kad ulovim jednog klena da nastavim da bacam na istom mestu i dalje?
Dok sam pecao na "zapce" to nije bilo pravilo. Desavalo mi se da dva zabacaja za redom bude akcije. Ali kad malo razmislim , uvek se radilo o manjim primercima. Pretpostavljam da su veci malo mudriji :)
 

Borko_Nis

Newbie
Učlanjen(a)
08.01.2013.
Poruke
16