Kako/zasto se lomi stap?

falco

Full member
Učlanjen(a)
23.10.2007.
Poruke
640
Broj reagovanja
132
E ovo je atraktivno:

[flash=425,344]http://www.youtube.com/v/xtkAkopeI0M&hl=en&fs=1[/flash]
 

pex

Junior member
Učlanjen(a)
23.03.2008.
Poruke
91
Broj reagovanja
0
Eto i ja slomih stap  :doh:.....kako se lomi stap? Pa rekao bih 95% nepaznja i neprimeren i neuravnotezen pribor a ostalih 5% moze da ode na greske proizvodjaca ili losu srecu  ???....Zakacih muvu na granu iznad dubljeg vira i ne mogu da je otkacim pa pokusah da pridjem provodnikom do nje i otkacim je ,medjutim kako se bila odmotala a ja nisam video u cimanju i zurbi polomim vrh i skratim ga za oko 2-3cm  :blush:.Naravno kako nesreca ne ide sama vrh sa provodnikom ispadne u vodu i  :'(....sada cekam vrsni provodnik da uradim stap.... :whistle:
 

zvezdan

Hero member
Učlanjen(a)
12.02.2008.
Poruke
3.918
Broj reagovanja
18
Ja imam nekog Ron Thompson Arezza klase 6,ovo je toliko jaka motka da je to neverovatno.Secam se da je Milance kad je video stap rekao da su se njemu neki raniji modeli ovog proizvodjaca lomili prilikom zabacaja.Medjutim ovaj stap,ili serija, su toliko jaki da je to cudo.Jednom sam musicareci na keju kod mene, zakacio autobus koji je stojao iza mene za retrovizor,i to u trenutku kad sam maksimalno krenuo u prednji zabacaj.Savio se kao kifla,i dok sam iscekivao da prsne,ruka nije izdrzala i stap mi je ispao iz ruke tresnuvsi na beton svom snagom.U jednom zabacaju dve prilike za lomljenje,ali stap je zdrav i citav i danas.
 

witch

Hero member
Učlanjen(a)
23.11.2005.
Poruke
6.150
Broj reagovanja
6
pex je napisao(la):
Eto i ja slomih stap  :doh:.....kako se lomi stap? Pa rekao bih 95% nepaznja i neprimeren i neuravnotezen pribor a ostalih 5% moze da ode na greske proizvodjaca ili losu srecu  ???....Zakacih muvu na granu iznad dubljeg vira i ne mogu da je otkacim pa pokusah da pridjem provodnikom do nje i otkacim je ,medjutim kako se bila odmotala a ja nisam video u cimanju i zurbi polomim vrh i skratim ga za oko 2-3cm  :blush:.Naravno kako nesreca ne ide sama vrh sa provodnikom ispadne u vodu i  :'(....sada cekam vrsni provodnik da uradim stap.... :whistle:
Upravo tako sam i ja skratio svoj čuveni RST. Samo, ja nisam izgubio vrh, pa sam u roku od 20 minuta nastavio ribolov.
 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
7
zvezdan je napisao(la):
Ja imam nekog Ron Thompson Arezza klase 6,ovo je toliko jaka motka da je to neverovatno.Secam se da je Milance kad je video stap rekao da su se njemu neki raniji modeli ovog proizvodjaca lomili prilikom zabacaja.Medjutim ovaj stap,ili serija, su toliko jaki da je to cudo.Jednom sam musicareci na keju kod mene, zakacio autobus koji je stojao iza mene za retrovizor,i to u trenutku kad sam maksimalno krenuo u prednji zabacaj.Savio se kao kifla,i dok sam iscekivao da prsne,ruka nije izdrzala i stap mi je ispao iz ruke tresnuvsi na beton svom snagom.U jednom zabacaju dve prilike za lomljenje,ali stap je zdrav i citav i danas.
i ja imam taj stap u klasi 5/6, dvodelni, 9'. Ma to je strasno zilavo...jedino sto je rukohvata za mene mnogo bezveze. Zulja nakon nekog vremena i sada jedva cekam priliku da si mogu naruciti rukohvat za njega a isto tako i drzac cekrka pa da ga obnovim. To je odlican stap za teske terene i grubo mušičarenje. Na njemu sam se učuio zabacivati. Šta sve nije pretrpio, zaslužuje da ga obnovim i ulepšam.

Do sada nisam ni jedan mahač polomio jer jako pazim i radije ostanem bez muve nego bez štapa. Samo jednom, davno-davno, sam slomio vrh nekog DAM teleskopa. Nekako sam slabo stavio zaštitnu kapu i vrh mi skliznuo među žbice od bicikla.  :doh:
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
Vision 3Zone, AFTM 4, 9', nov, apsolutno neostecen, pukao pri dnu drugog segmenta prilikom izbacivanja citave snjure (SA WF4F)....nije bilo nikakvog kacenja, zapinjanja.. cak nije bilo ni muhe tako da se nije imalo sta zakaciti... Garancija, hm, postoji, ali evo vec treci mjesec se ceka realizacija iste..
 

witch

Hero member
Učlanjen(a)
23.11.2005.
Poruke
6.150
Broj reagovanja
6
OSX, dobro je da pišeš o ovakvim problemima. Samo, moj prijatelj je slomio Vision GTFour na vršnom delu i za oko mesec dana dobio potpuno nov deo, preko našeg uvoznika, Travara.
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
Pa sad, neznam koliko je dobro za mene, i ovo ide preko Travara, ne bi ni pisao da se nisam iznervirao time sto sezona prodje a stapa nigdje... I kad sam ga kupovao cekao sam jako dugo... A bio sam se napalio i na Vision GTfour, ali vidjevsi koliko se ceka na realizaciju garancije, ohladio sam se od toga... Uzeo sam Hardy... Vjerujem da to u Srbiji ide brze, a Travar je zastupnik, koliko sam skontao za citav ovaj dio balkana....
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
Niste svesni da postoje realni problemi oko garancija na stapove koji su vezani za nase propise. I to je osnovni razlog sto reklamacije duze traju.
Naime, po nasim propisima slanje pribora ino partneru na reklamaciju se knjigovodstveno tretira kao izvoz. Svi papiri i spedicija se rade kao za izvoz i procedura je jako komplikovana za neke sasvim proste stvari. Pogotovo sto se ne isplati raditi "izvoz" za jedan stap, ceka se da se napuni vise stvari za reklamaciju, pa sve automatski traje duze. Neuporedivo je lakse da kupac salje ostecen stap za reklamaciju direktno proizvodjacu, sve se zavrsava za najvise 15 dana.

PS.Niko nije zastupnik Visiona za deo Balkana. Travar je diler Visiona.
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
Sve ja to znam i razumijem, ali ako hoces da si ozbiljan trgovac, ne bi li bilo pametno imati par stapova u rezervi?? Ili se lome toliko cesto da je to nemoguce?? Ovako samo gubi potencijalne kupce... Kad je stap pukao, tu je bilo prisutno jos sigurno 12 -13 musicara, koje redovno vidjam na vodi, i na pitanje sta bi sa garancijom, svi dobijaju isti odgovor.. jos nista... Mislis da ce neko od njih poslije toga da kupi Vision?
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
OSX je napisao(la):
Sve ja to znam i razumijem, ali ako hoces da si ozbiljan trgovac, ne bi li bilo pametno imati par stapova u rezervi?? Ili se lome toliko cesto da je to nemoguce?? Ovako samo gubi potencijalne kupce...

Naravno da ima stapova u rezervi (makar kod mene) ali ti objasnjavam proste stvari koje administracija ume da iskomplikuje. Kod mene je malo drugacije, posto je garancija na stapove dozivotna i glasi na ime kupca, kupac salje stap direktno u USA uz troskove slanja nazad (30$). Naravno mogu to i ja da uradim ali je ovako sigurno brze.
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
gledaj, meni kao kupcu, je najjednostavnije odnijeti stap u radnju u kojoj sam ga kupio... mislim da je obaveza prodavca da tako nesto uradi...ako mi ti kazes da posaljem stap na neku desetu adresu, a tebi sam dao pare za njega, ti za mene nisi ozbiljan prodavac... zasto onda da kupujem uopste od domacih prodavaca (preprodavaca)??? pa onda cu naruciti preko interneta, platiti troskove postarine (i vrlo cesto izbjeci placanje carine (znas ono, please, mark as gift, to kod nas funkcionise))... mislim, to oko garancije bi trebalo da je vas glavni adut... Internet vam je vec prevelika konkurencija, da bi se prema kupcima tako odnosili..  ali odosmo s teme.. izvinjavam se ostalima...
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
Vidis OSX, i kad kupis od nekoga sa interneta ne vracas stap njemu (ako se nesto desi) nego proizvodjacu direktno. Kada kupis televizor ne vracas ga prodavcu televizora vec u ovlasceni servis za reklamacije. I kad ti crkne TV ne kazes prodavcu pozuri gledam utakmicu vec sacekas uobicajenu proceduru za reklamaciju. Zasto je to ozbiljno a ovo neozbiljno?
Ja gledam da su mi cene takve da ti se vise isplati da kupis kod mene nego na internetu (uz troskove transporta i ostale dazbine), i sve dok mogu gledacu da tako ostane.
Zaista ne vidim ni jedan ozbiljan razlog da nasi kupci razmisljaju drugacije od onih sa zapada? Ako je njima sasvim normalno da polomljeni stap salju u recimo Orvis, zasto je to nama problem. Ponavljam da kod mene moze i ovako i onako, ali kazem sta je neuporedivo prakticnije i brze. Kada saljes stap sam proizvodjacu izbegavas sve one papiroloske procedure i skracujes vreme reklamacije.
 

Gogo

Hero member
Učlanjen(a)
26.08.2008.
Poruke
2.103
Broj reagovanja
1
Lokacija
Beli Manastir Croatia
simpson H je napisao(la):
Vidis OSX, i kad kupis od nekoga sa interneta ne vracas stap njemu (ako se nesto desi) nego proizvodjacu direktno. Kada kupis televizor ne vracas ga prodavcu televizora vec u ovlasceni servis za reklamacije. I kad ti crkne TV ne kazes prodavcu pozuri gledam utakmicu vec sacekas uobicajenu proceduru za reklamaciju. Zasto je to ozbiljno a ovo neozbiljno?
Ja gledam da su mi cene takve da ti se vise isplati da kupis kod mene nego na internetu (uz troskove transporta i ostale dazbine), i sve dok mogu gledacu da tako ostane.
Zaista ne vidim ni jedan ozbiljan razlog da nasi kupci razmisljaju drugacije od onih sa zapada? Ako je njima sasvim normalno da polomljeni stap salju u recimo Orvis, zasto je to nama problem. Ponavljam da kod mene moze i ovako i onako, ali kazem sta je neuporedivo prakticnije i brze. Kada saljes stap sam proizvodjacu izbegavas sve one papiroloske procedure i skracujes vreme reklamacije.

Sa sličnim stvarima se i ja ponekad susrećem i kao kupac i kao trgovac, moram odmah da kažem da se slažem sa Simpsonom H, a evo i zašto: garancije bilo doživotne bilo redovne daje proizvođač a ne trgovac, kao što čovjek reče, kod vas , kod nas u Hr ili bilo gdje u svijetu. Kod nas je rok za ostvarenje garancije 90 dana po preuzetoj robi pod greškom i u tom roku ili će popraviti robu ili dati novu, tu nema dileme i tko god kaže da nije ostvario garanciju hmm ne vjerujem, u tom slučaju postoje sudovi i sl. Po Europskim zemljama čak postoji i zamjenski rok za ispravnu stvar 15-30 dana (ako ti se nesviđa?) čudno ali istinito i to neće valjati kad se uvede u praksu, zamisli da cipele mjenjaš svakih 15 dana ili isprobavaš redom role...
Odoh sa teme, mada ni ovo ne spada u temu al je usko vezano. Slijedi moja pričica:
Došao kupac i s povjerenjem odluči da mi ostavi oko 300-400 eura za štap i rolu . Rekao on kakva tip ribolova i gdje pa da mu sklopim, napravio ja,on platio, otišao na ribolov i za par dana dolazi ; "...krstio sam opremu super je smuđ 5kg, štuka..." oduševljen on oduševljen ja, stalna mušterija pa još tako zadovoljan imam ga za čitav život ali...
Nakon 20-tak dana netko ga ubijedi da ta rola baš i nije za taj način ribolova (i pored silnih ulova) i kao nešto se čuje u njoj. Ko za k....c bio sam na putu pa se cijeli razgovor-rasprava obavila telefonski, oće čovjek "ODMAH" drugu rolu - drugi tip role sasvim nešto drugo i doplatiće a ovo nek ja prodam nekom...
Kažem da ću mu po hitnom postupku odraditi garanciju i u roku 7 dana će imati ili ovu ispravnu ili novu, ali ne on hoće drugu i to odmah...rasprava,šta,kako. Uz to mi djelatnica kaže da je rola izguljena i očigledno korištena do maximuma te da je nema šanse prodati nekom pod "Novo" kao što on misli.Na to će on: " daj ti meni broj od dobavljača ja ću njima...a tebi više nikad u radnju neću ući, izgubio si i mene i još mnogo njih" (jer će da priča kakav sam ja to trgovac) Dam ja njemu broj i šta bude, kažu mu dobavljači : "...pošaljite nam rolu i biti će rješeno u zakonskom roku od 90 dana..." Popušio on jer rolu nije nikuda slao, popušio ja mušteriju jer mi više nije došao (ima tome već više od godine...) A htio sam mu pomoći i hitno riješiti problem. Eto i to je jedan garancijski problem, ko je kriv prosudite vi.Ponekad je teško ostati pošten trgovac ma koliko god kupac mislio da ga se vara.
Evo to je iz osobnog iskustva, a da nepričam kako sam prošao kad sam auto star 9 mjeseci ostavio na popravku pod Kaskom i čekao na njega 45 dana bez zamjenskog vozila i sl...
To je opet druga strana medalje.
 
Vrh Dno