simpson H je napisao(la):
Vidis OSX, i kad kupis od nekoga sa interneta ne vracas stap njemu (ako se nesto desi) nego proizvodjacu direktno. Kada kupis televizor ne vracas ga prodavcu televizora vec u ovlasceni servis za reklamacije. I kad ti crkne TV ne kazes prodavcu pozuri gledam utakmicu vec sacekas uobicajenu proceduru za reklamaciju. Zasto je to ozbiljno a ovo neozbiljno?
Ja gledam da su mi cene takve da ti se vise isplati da kupis kod mene nego na internetu (uz troskove transporta i ostale dazbine), i sve dok mogu gledacu da tako ostane.
Zaista ne vidim ni jedan ozbiljan razlog da nasi kupci razmisljaju drugacije od onih sa zapada? Ako je njima sasvim normalno da polomljeni stap salju u recimo Orvis, zasto je to nama problem. Ponavljam da kod mene moze i ovako i onako, ali kazem sta je neuporedivo prakticnije i brze. Kada saljes stap sam proizvodjacu izbegavas sve one papiroloske procedure i skracujes vreme reklamacije.
Sa sličnim stvarima se i ja ponekad susrećem i kao kupac i kao trgovac, moram odmah da kažem da se slažem sa Simpsonom H, a evo i zašto: garancije bilo doživotne bilo redovne daje proizvođač a ne trgovac, kao što čovjek reče, kod vas , kod nas u Hr ili bilo gdje u svijetu. Kod nas je rok za ostvarenje garancije 90 dana po preuzetoj robi pod greškom i u tom roku ili će popraviti robu ili dati novu, tu nema dileme i tko god kaže da nije ostvario garanciju hmm ne vjerujem, u tom slučaju postoje sudovi i sl. Po Europskim zemljama čak postoji i zamjenski rok za ispravnu stvar 15-30 dana (ako ti se nesviđa?) čudno ali istinito i to neće valjati kad se uvede u praksu, zamisli da cipele mjenjaš svakih 15 dana ili isprobavaš redom role...
Odoh sa teme, mada ni ovo ne spada u temu al je usko vezano. Slijedi moja pričica:
Došao kupac i s povjerenjem odluči da mi ostavi oko 300-400 eura za štap i rolu . Rekao on kakva tip ribolova i gdje pa da mu sklopim, napravio ja,on platio, otišao na ribolov i za par dana dolazi ; "...krstio sam opremu super je smuđ 5kg, štuka..." oduševljen on oduševljen ja, stalna mušterija pa još tako zadovoljan imam ga za čitav život ali...
Nakon 20-tak dana netko ga ubijedi da ta rola baš i nije za taj način ribolova (i pored silnih ulova) i kao nešto se čuje u njoj. Ko za k....c bio sam na putu pa se cijeli razgovor-rasprava obavila telefonski, oće čovjek "ODMAH" drugu rolu - drugi tip role sasvim nešto drugo i doplatiće a ovo nek ja prodam nekom...
Kažem da ću mu po hitnom postupku odraditi garanciju i u roku 7 dana će imati ili ovu ispravnu ili novu, ali ne on hoće drugu i to odmah...rasprava,šta,kako. Uz to mi djelatnica kaže da je rola izguljena i očigledno korištena do maximuma te da je nema šanse prodati nekom pod "Novo" kao što on misli.Na to će on: " daj ti meni broj od dobavljača ja ću njima...a tebi više nikad u radnju neću ući, izgubio si i mene i još mnogo njih" (jer će da priča kakav sam ja to trgovac) Dam ja njemu broj i šta bude, kažu mu dobavljači : "...pošaljite nam rolu i biti će rješeno u zakonskom roku od
90 dana..." Popušio on jer rolu nije nikuda slao, popušio ja mušteriju jer mi više nije došao (ima tome već više od godine...) A htio sam mu pomoći i hitno riješiti problem. Eto i to je jedan garancijski problem, ko je kriv prosudite vi.Ponekad je teško ostati pošten trgovac ma koliko god kupac mislio da ga se vara.
Evo to je iz osobnog iskustva, a da nepričam kako sam prošao kad sam auto star 9 mjeseci ostavio na popravku pod Kaskom i čekao na njega 45 dana bez zamjenskog vozila i sl...
To je opet druga strana medalje.