kupovina

m.milijanovic

Junior member
Učlanjen(a)
23.06.2011.
Poruke
25
Broj reagovanja
0
Postovanje.Kupio bih stap jacine#3/4 ili #4.Ako ko od starijih kolega musicara ima viska takvog pribora,ponude posaljite na pp.Unapred zahvalan.
 

m.milijanovic

Junior member
Učlanjen(a)
23.06.2011.
Poruke
25
Broj reagovanja
0
Uz stap bih uzeo i rolu iste klase...Al da ne bude za  puno para.
 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
6
odakle si i za koliko para bi stap? ja imam jednu dobru četvorku
 

m.milijanovic

Junior member
Učlanjen(a)
23.06.2011.
Poruke
25
Broj reagovanja
0
Iz Lajkovca.Ako je moguce uzeti komplet #3/4 ili #4 za 65-70e.Ako ima ko,ponude na pp.Hvala.
 

gegula

Hero member
Učlanjen(a)
14.10.2009.
Poruke
2.674
Broj reagovanja
0
druze tasko za te pare da moze neki komplet da iole lici na nesto ali....ko zna mozda ima.....ja sam isto kao pocetnik hteo da prodjem sto jeftinije ali veruj mi da nije tako...tako bolje prvo uzmi stap pa cekrk pa kanap i sve ostalo nego da dajes pare za sh klasu....ovo je moje misljenje i govorim iz licnog iskustva ali sam musicarenje zavoleo tek kad sam kupio bolji pribor i uporedio sa predjasnjim(jeftinim daj sta das) priborom....
 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
6
muka je to kada čovek nešto želi a teško je ostvarivo ali ako se ikako može vredno se je potruditi uložiti toliko  koliko se maksimalno može u ovaj hobi koji toliko volimo, zadovoljstva su posle samo veča  :yeswink:

Poslušaj Gegulin savet a mislim da je to priča i mnogih nas.
 

cikamike

Senior member
Učlanjen(a)
01.11.2010.
Poruke
130
Broj reagovanja
0
Gegula, bez da te prozivam, ali primetio sam da si skoro uzeo Greys GS #4... najjeftiniji moguci model...

Polovan stap u toj klasi je 50e, sto se uklapa u cenovni rang koju covek trazi? Plus 20, 25 e za polovni cekrk, npr...
Ili je i to sh probor?
 

gegula

Hero member
Učlanjen(a)
14.10.2009.
Poruke
2.674
Broj reagovanja
0