Djole Nis
Hero member
Moze li se preciznije od toga da je musicarenje samo puko plasiranje vestackih imitacija uz savijanje stapa pod opterecenjem tezine kanapa. (Valjda sam dovoljno skratio) i da sve van toga nikako ali nikako ne moze biti musicarenje.
Zapravo o kojim situacijama se tu radi a izvan ili su na samim marginama, onim za sta se vecina hvata za rukav, kada se izadje iz koloseka prvobitne recenice.
1. Bow and arrow cast - Situacija kada se stap opterecuje sa rukom, tj savija ili nateze, gde se radi nekada samo i sa predvezom i tipetom, u zavisnotsi od duzine. Male daljine, plasiranje ispod nekog rastinja ili prepreke, ili kroz rastinje i prepreke itd itd i sta ce ond aovaj zabacaj kroz knjige, sajtove, videe i svuda a tamo gde je teme musicarenje?
2. Pravilno ili nepravilno opterecenje stapa - da li je dovoljno izvuci pola metra ili metar kanapa van vrha stapa i samim tim reci da dok smo bacali, mi smo imali dovoljno tezine da kazemo da smo stap savijali sa tom tezinom i musicarili?
3. Spustanje imitacije na glavu - ne znam naziva za ovo
ali ima situacija, verovatno mozda prisnije musicarima koji love sarana, pa dobro znam i kako se lako na taj nacin moze i prevariti po koja jezerska pastrmka ili druga riba sto na jezeru sto na reci i sl. Iz toga sledi da takve situacije treba preskociti iako mogu biti i jedine, jer se ne racuna - niste musicarili! tj povezano opet sa prvom recenicom
4. Male ili uske recice - mnogo je situacija kada je riba na duzini stapa pa i krace - ima resenja - ode se nizvodno ili uzvodno pa se onda musicari, inace ako se proba da se peca popreko nema ni govora o musicarenju, jer se ne koristi kanap!
5.
6.
Na kraju cu samo kratak osvrt da dam a posle prepustam vama dalje.
Musicarenje kako god ga provlacili sa raznim definicijama je kompleksna radnja koja se moze prihvatiti na dva nacina. Jedan da se peca samo na rekama ili recicama na kojima je dozovoljeno mahanje tj koriscenje tezine kanapa da bi se savio, opteretio stap i drugi koji daje ribolovcu masti na volju da sa istim priborom resi razne situacije. Ja sam ipak onaj koji izlazi iz margina.
Ovaj posto sam zapoceo samo a osnovu toga zato sto se svaka situacija van granica iz "definicija" izbacuje iz musicarenja.
Zapravo o kojim situacijama se tu radi a izvan ili su na samim marginama, onim za sta se vecina hvata za rukav, kada se izadje iz koloseka prvobitne recenice.
1. Bow and arrow cast - Situacija kada se stap opterecuje sa rukom, tj savija ili nateze, gde se radi nekada samo i sa predvezom i tipetom, u zavisnotsi od duzine. Male daljine, plasiranje ispod nekog rastinja ili prepreke, ili kroz rastinje i prepreke itd itd i sta ce ond aovaj zabacaj kroz knjige, sajtove, videe i svuda a tamo gde je teme musicarenje?
2. Pravilno ili nepravilno opterecenje stapa - da li je dovoljno izvuci pola metra ili metar kanapa van vrha stapa i samim tim reci da dok smo bacali, mi smo imali dovoljno tezine da kazemo da smo stap savijali sa tom tezinom i musicarili?
3. Spustanje imitacije na glavu - ne znam naziva za ovo
4. Male ili uske recice - mnogo je situacija kada je riba na duzini stapa pa i krace - ima resenja - ode se nizvodno ili uzvodno pa se onda musicari, inace ako se proba da se peca popreko nema ni govora o musicarenju, jer se ne koristi kanap!
5.
6.
Na kraju cu samo kratak osvrt da dam a posle prepustam vama dalje.
Musicarenje kako god ga provlacili sa raznim definicijama je kompleksna radnja koja se moze prihvatiti na dva nacina. Jedan da se peca samo na rekama ili recicama na kojima je dozovoljeno mahanje tj koriscenje tezine kanapa da bi se savio, opteretio stap i drugi koji daje ribolovcu masti na volju da sa istim priborom resi razne situacije. Ja sam ipak onaj koji izlazi iz margina.
Ovaj posto sam zapoceo samo a osnovu toga zato sto se svaka situacija van granica iz "definicija" izbacuje iz musicarenja.