Odabir kanapa za savršene zabačaje

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
6
Gledam kojekakve FC video snimke, tu i tamo nešto pročitam, vidim koliko malo znam  :blush: Pa onda u zadnje vreme malo malo pa ti DH zabačaji, te ovakvi, te onakvi...pa onda gledam kanape, ovakve glave onakve glave....uh, koliko je toga...i sve mi se pomeša u glavi da dođe do glavobolje  :doh: :hammer:

Molio bih da mi i stručnjak/ci i laik/ci odgovore na par :D pitanja na koja imaju konstruktivne odgovore?
Budući da sam totalni laik glede FC-a verovatno i pitanja nisu sva baš pravilno sistematski postavljena, možda su neka preopširna ali i dalje smatram da bi ova tema mogla biti konstruktivna ne samo za mene. Naravno, ne očekujem odgovor na baš svako pitanje ali možda par specifičnih odgovorenih pitanja vremenom odgovore i druga pitanja?

1. Jednoručni štap
  1.1. Kako odabirete strunu za svoj štap?
     1.1.1. Igra li u tome ulogu njegova brzina i dužina?
     1.1.2. Zašto neke strune istih klasa ne daju podjednake rezultate na jednom štapu takve klase kakve su i ti kanapi?
     1.1.4. Da li je moguće odabrati pravu strunu i kako bez da se pri tom ne mora probati gomila kanapa?

  1.2. Da li je samo važno da se odabere odgovarajuča klasa a ostalo je sve u tehnici zabacivanja?
     1.2.1. Koliko energije treba uložiti u vežbanje zabačaja?
     1.2.2. Koliko energije treba uložiti u potrazi za pravim kanapom.

*Do sada koliko mogu da shvatim iz mog skromnog iskustva je mnogo bitnije uložiti energiju u vežbanje zabačaja. A kanap itekako može da savršeno legne na neki štap a na neki tako tako...hoću reći, neki kanapi na nekim štapovima kada takorekoč "dobro leže" na štapu onda ga je lakše kontrolisati i još lepše zabacivati i prezentirati. Ipak, takvi mušičari koji su u FC-u jako iskusni mogu da bacaju lepo i kanape koji nisu tako lepo upareni sa štapom iako su teoretski pravilno upareni.

2. Dvoručni štapovi
  2.1. Kako upariti kanap sa štapom?