Tokom izlozbe muva u nisu, saznao sam da postoji opcija da se kontaktira direktno vision za sve probleme a njihovim stapovima. Buduci da jedan prijatelj ima polomljen gt4 probao sam i kontaktirao fabriku. Prvo sam otisao na sajt, zvanicni, malo prosetao i video sta i kako. Naime uobicajena procedura je da se kontaktira najblizi predstavnik ili diler, kako je nama najblizi u sloveniji,a slovenci nas znaju kakvi smo, odmah bi pomislili kako je neka prevara u pitanju(barja imam takav trip) odlucio sam da kontaktiram fince. nasao sam mail njihovog servisa, kontaktirao ih i dobio vrh za stap. tokom prepiske sa predstavnikom ni jednog momenta me nije pitao za racun, slanje delova slomljenog stapa i sl. iako sam mu naglasio da kontaktiram u ime prijatelja. vrh mi je stigao za 15ak dana od prvog kontakta, apsolutno me ni jednog dinara nije kostalo to. samo me je covek iz kurirske sluzbe nazvao i rekao da ima neku tubu za mene.
moram priznati da me je to izuzetno obradovalo. jer prvi put sam imao priliku da reklamiram stap,srecom nije moj, i odusevila me profesionalnost tih ljudi.
iako sam se zahvalio coveku putem maila, osecam duznost da im se zahvalim i ovako, jednom javnom pohvalom a ujedno neka ovo bude predlog svima sa slicnim problemima kako da postupaju.
moram priznati da me je to izuzetno obradovalo. jer prvi put sam imao priliku da reklamiram stap,srecom nije moj, i odusevila me profesionalnost tih ljudi.
iako sam se zahvalio coveku putem maila, osecam duznost da im se zahvalim i ovako, jednom javnom pohvalom a ujedno neka ovo bude predlog svima sa slicnim problemima kako da postupaju.