Super Fluorescent Hi-Vis material

100ka

Hero member
Učlanjen(a)
27.06.2007.
Poruke
2.136
Broj reagovanja
23
Lokacija
Bg, Srbija
Drage kolege moram da vam se pohvalim otkrio sam novi materijal za vezivanje muva. Nazvacu ga SFHV (pogledati naslov). Vec sam predao svu potrebnu dokumentaciju zavodu za patente, tako da cu iskljucivo ja (ili oni koji ga kupe od mene) moci da ga koristim u komercijane svrhe. Otkrio sam ga slucajno pre nekoliko dana kada sam pokusao da vezem stimer "viva". koji se po receptu vezuje od crnog chenila, marabu pera, petlovog pera, a za rep ide chartreuse vunica. Posto nisam imao vunicu odgovarajuce boje, poceo sam da preturam po svojoj sobi i pronasao sam idealnu zamenu za vunicu. Na kraju viva je ispala ovako (teka sam pocetnik u vezivanju :( )
1112007004.jpg

Materijal je pogodan i za izradu markera za vezbu zabacivanja, prodavacu ih u svojoj internet prodavnici za 1,47 eura za par.
1112007002.jpg



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
E a sad malo ozbiljno. Materijal je vlakanasto jezgro markera (signira). Kao sto sam napisao slucajno sam dosao do ovoga pre neki dan. Potreban vam je jedan bajati (suvi) marker koji cete polomiti i iz njega izvaditi valjcic u boji markera. Moze se dogoditi  da valjak nije sasvim suv pa za ovo koristite neke rukavice. Rasecite valjak  :secsec: i ostavite da se skroz osusi dan - dva. Dalje cete znati sami sta i kako. Materijal mi deluje vrlo slicno poly yarnu koji se koristi za vezivanje nekih muva.
Ovde pogledajte kako se vezuje marker za vezbu zabacivanja
http://www.musicarenje.org/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=1079.new#new
 

100ka

Hero member
Učlanjen(a)
27.06.2007.
Poruke
2.136
Broj reagovanja
23
Lokacija
Bg, Srbija
E do k*%$@ flomaster j bio garant na vodenoj bazi spira se boja sa vlakna. Moram da nadjem neki sa acetonskom osnovom  :doh:
 

Sjekloca

Full member
Učlanjen(a)
01.10.2007.
Poruke
913
Broj reagovanja
0
Mali, aj' u cosak. I da ti dodju roditelji u cetvrtak! :smoke:
 

lazza