Zasto mora da bude ovako?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

brown

Newbie
Učlanjen(a)
31.08.2007.
Poruke
15
Broj reagovanja
0
Do sada se nisam javljao na ovaj forum a kako trenutno stoje stvari mozda necu nikad vise. Gledam ga par meseci sa paznjom, ali kako vreme vise odmice shvatam nesto polako. Iako sam pocetnik kome je sva pomoc neophodna, umesto da se ovde pise o musicarenju pise se o svemu drugom. Pljoske, nozevi i sablje, psi, o musicarenje.com, o nosenju ribe u torbama, protiv C/R, noc vestica, klanje riba, niko nista ne prica o muvama, zabacivanju, tehnikama vodjenja muve, terenima, priboru.
Prednjaci pedjabg kako shvatam profesor neki. E jadne su nam skole u kojima su ovakvi profesori. Izbacen je sa com ali zasluzuje da ga izbacite i sa org. Takvi nedovrseni moralni patuljci ne zasluzuju da se sa njima diskutuje. Nekoliko puta sam ljude na skype pitao za razliku izmedju dva sajta zajednickog imena i dobio odgovore da slucajno ne posecujem com jer tamo nisu musicari vec neki drugi. Ali ja pet puta vise naucih od njih nego od vas, makar su im tekstovi na sajtu san snova. Forum gledam ali ne ucestvujem a kako stvari stoje necu vise ni na ovom ucestvovati aktivno. Ljudi po ovome sto citam veci sportisti su oni sto pecaju sarana na dubinski i klena na plovak nego musicari. Pametni ljudi kada citaju ovo sto vi pisete nikad nece postati musicari vec ce se okrenuti drugim nacinima ribolova. Sve dok se ne otarasite nesrecnih ljudi kao sto je profesor pedjabg ili mixmaster ovaj sajt ne zasluzuje da bude musicarski. Morao sam ovo da kazem a vi ako hocete obrisite, ja se necu javljati dok je situacija ovakva.

Borko Boskovic
Sopot
 

pedjabg

Hero member
Učlanjen(a)
31.05.2007.
Poruke
1.554
Broj reagovanja
5
Lokacija
Belgrade
Hvala, brown, samo ste me ucvrstili u uverenju da nastavim na isti nacin.
Zelim Vam lep provod i uspesno napredovanje u musicarenju uz musicarenje.com.