Cudoviste iz Morace

asader

Senior member
Učlanjen(a)
08.10.2007.
Broj reagovanja
0
Mozda sam promasio topic ali ne mogu naci "ribe nasih voda" ili kako se vec zove

pa evo ovdje uhvacena na Moraci prije 3 dana od strane Srdje Mugose-Bleki

Da se skine kapa covjeku o ovome neki samo sanjaju.

Bogdan

Senior member
Učlanjen(a)
28.05.2007.
Broj reagovanja
0
E sad posto sam totalni amater - koja je ovo (pod)vrsta ribe... :doh:

Cime je ulovljena, u koje doba dana, kojim priborom i sl...

Mefisto018

Hero member
Učlanjen(a)
30.12.2006.
Broj reagovanja
0
Musicarcem,varalicarcem,mrezom ili strujom
--Samo pitam--

asader

Senior member
Učlanjen(a)
08.10.2007.
Broj reagovanja
0
ko pita ne skita fox

a inace zkacena je na mepsa 4-ku

a u plicaku dotucena sa dugom devetkom jedan metak u glavu

hahahahaha tako se to radi u CG

Mefisto018

Hero member
Učlanjen(a)
30.12.2006.
Broj reagovanja
0
asader je napisao(la):

NIMALO MI SE TO NE DOPADA ALI NIMALO TOTALNO OFF-METAK DUGE DEVETKE CCCCCCC

asader

Senior member
Učlanjen(a)
08.10.2007.
Broj reagovanja
0
Fox lovio je sa stijene na Mepsa Agliu bjelog 4 velicina
kad je dovukao ispod stijene nije imao izbora jer nema se gdje izvaditi a da je pusti na dlaku
pa da je vodi 100 m nizvodno gdje je jedini prilaz vodi nije mu padalo na pamet
jer to je riba od 11 kg i ne pusta se dlaka isto kao kao sto se ne pusta ni mladici 

Bogdane  ovo je Glavatica(vrsta pastrmke)  podjednako luda i jaka
kao Mladica zato je pucao sa stijene u nju sa dva metka jedan je u glavu pogodio i to je to.

Bogdan

Senior member
Učlanjen(a)
28.05.2007.
Broj reagovanja
0
Relativno je razumljivo (ako je zeleo da je ponese kuci i pojede sto bi meni bilo zao sa ovakvom ribom) sto je iskoristio vatreno oruzje da "prihvati" ulov, ali najzanimljivija stvar koja me muci...