Dozivotna garancija- lagarija ili prednost

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
Famozni je napisao(la):
Sto se tice dozivotne garancije i ja sam dobio ali garanciju od 5 godina za stap VISION 3ZONE 905.
A sad dali je to lagarija ili ne recicu vam posto olako mi pucaju kao da su od stakla da li ili ne je prednost ili lagarija
--Kako bih voleo samo da mi nepuke ovaj VISION vi nemate pojma--

nemoj da se brines, i ako pukne...samo ne pokusavaj garanciju da izganjas preko travara, vec fino salji mail na [email protected] , samo ce te pitati koji je model, i koji segment je puknut... za 3zone ces jos morati reci koje je bije drska... dalje ces morati da se strpis 3 ili 4 dana (bar je za toliko vremena dosao iz finske u sarajevo), i da se potpises postaru da si primio robu... to je sve... meni su doduse prvo poslali pogresni segment, vrsni umjesto srednji, tako da sam morao da cekam jos 3 dana da dodje pravi... al eto sad ima i rezerve... jos su se izvinjavali sto sam toliko cekao...
 

Piki

Senior member
Učlanjen(a)
19.03.2006.
Poruke
192
Broj reagovanja
32
Orvis HRH proizveden daleke 1990 godine. Kupljen u Sloveniji od nekog  :'(
Pecao sam sa njim 5 godina. Poslao ga ovakvog i dobio novi vrh.
Ukupni troskovi 1900 din.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    174,5 KB · Pregleda: 143
  • 2.jpg
    2.jpg
    169,4 KB · Pregleda: 141
  • 3.jpg
    3.jpg
    92,1 KB · Pregleda: 133
  • 4.jpg
    4.jpg
    114,5 KB · Pregleda: 132
  • 5.jpg
    5.jpg
    99,9 KB · Pregleda: 130
  • 6.jpg
    6.jpg
    101,9 KB · Pregleda: 139

Piki

Senior member
Učlanjen(a)
19.03.2006.
Poruke
192
Broj reagovanja
32
:whistle: Naravno u dogovoru sa tobom, a posto sam bio upucen na servis u USA, stap je morao da mi posalje neko a ne Orvis jer bi me ovi idioti sa carine pocepali. (Ovako je vrednost robe bila 10$)
A da, u tubi se slucajno pored ovog zaturio jos jedan novi stapic  :eek:
Ej.....hvala Orvise  :tbumb:
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
Nisam te ja to pitao da bi pomenuo mene vec da ukazem na to da nije dovoljno samo poslati stap u Orvis ili bilo gde. Treba "obezbediti" povratak stapa jer bi te ovi nasi na carini odvalili od zivota i verovatno ogadili musicarenje na duzi period :D da ti je slao direktno Orvis. Jos uvek nekako iz Evrope prodje ali iz USA cim firma salje eto belaja. Jos nesto! Pojam "dozivotna garancija" nas zakon ne poznaje.
 

Piki

Senior member
Učlanjen(a)
19.03.2006.
Poruke
192
Broj reagovanja
32
Znam zasto si pitao, ali sam te namerno pomenuo u nameri da ti zahvalim  :yeswink:
Zar kod nas ima zakona  :'(  Sta je to ???
 

ivants

Senior member
Učlanjen(a)
20.12.2008.
Poruke
327
Broj reagovanja
24
Lokacija
Trstenik
Čitam prethodne postove pa ne mogu da verujem da Fly priča o istoj firmi kojoj sam ja poklonio poverenje. Pošaljem ja polomljeni ZG 864-4, platim poštarinu i carinski pregled, stiže mi pismo posle nedelju dana da ću dobiti novi ZG Helios 864-4. Sav srećan i ne pomišljam da će zamena da traje od kraja maja do porve polovine septembra i da ću , pored toga što me carina po drugi put pocepala (kako reče Fly), dobiti pogrešan štap, odnosno štap koji meni ne treba. Mislim da kod mene više neće biti proizvoda sa natpisom Orvis. Mislite o garanciji koju dobijate, tu prvilegiju da je besplatno realizujete nećete imati jer živimo u državi koja nedozvoljava da se bilo šta dobije a da ona od toga nemaju korist
 

ivants

Senior member
Učlanjen(a)
20.12.2008.
Poruke
327
Broj reagovanja
24
Lokacija
Trstenik
I kao što to uvek bude afektno stanje obično nije dobro za iznođenje mišljenja i zaključaka. Evo šta je stiglo kao odgovor na nastalu situaciju:
Dear Mr Stojic

Please accept our most sincere apologies that you have received an incorrect rod.

I will place a new order for you today for the correct rod which I will personally check before it leaves the warehouse.

We would like to offer you to keep the Helios 906-4 rod with our compliments and hope that it will be of good use for you.

The correct rod should be delivered to you within the next 7-10 working days.

Ipak treba misliti i ovome. Nije bezveze Orvis to što jeste.
 

sebastian

Hero member
Učlanjen(a)
12.05.2006.
Poruke
10.403
Broj reagovanja
7
e tako rade ozbiljne firme...ostali vazda nešto mute kada treba da ispune svoje obaveze ili poprave svoje greške. Svaka im čast!  :yeswink:

A sad čekaj motku i još malo pa veseli obilazak mile carine  :D ;)
 

Šone

Hero member
Učlanjen(a)
04.01.2009.
Poruke
2.698
Broj reagovanja
0
Lokacija
Beograd
Nisi loše prošao  :tbumb: I koliko košta taj što ti ne treba ?  ::)
 

Šone

Hero member
Učlanjen(a)
04.01.2009.
Poruke
2.698
Broj reagovanja
0
Lokacija
Beograd
Iskreno ja bi prodao taj što mi ne treba da nadoknadim troškove carine i tih zajebancija ..no ok
 

pera

Hero member
Učlanjen(a)
24.01.2010.
Poruke
1.692
Broj reagovanja
1
Lokacija
Valjevo
Je s da ga proda i posle kuc kuc ,ko je ? Mi došli da vidimo kako vas služi štap  :whistle: :smoke:
pa znate ja ,ovaj ,koji štap  :doh:
 

pera

Hero member
Učlanjen(a)
24.01.2010.
Poruke
1.692
Broj reagovanja
1
Lokacija
Valjevo
Ništa onda ,zovi drugara pa svi zajedno da idemo u neko zezanje posle probe štapa  :bleh:
 
Vrh Dno