OSX
Junior member
- Učlanjen(a)
- 12.04.2007.
- Poruke
- 65
- Broj reagovanja
- 0
mislim da to nema veze sa ovim slucajem.. u ovom tvom slucaju, naravno da ces mu rolu (ako je pokvarena pod uslovima koje pokriva garancija) zamijeniti samo za istu, nikako za drugi model... to sto se cipela tice, ako to garancija dozvoljava, mijenjaj ih svaki dan... pa cak i ako ti se nesvidjaju.. to je marketinski trik koji sluzi da navuce kupce.. E sad, moras preuzeti rizik pojave odredjenog broja podlih kupaca... Simpsone, svaka tebi cast, na zalost jos nista nisam kupovao od tebe, ali nikad nije kasno.. E sad, ovo o slanju opreme mi se bas nesvidja... garancija je uracunata u cijenu. proizvodi koji imaju bolju garanciju su skuplji...isto tako i ta postarina koja se placa prilikom slanja ostecenog proizvoda, treba da je uracunata u cijenu... Ako kupim kod tebe, to sam uradio jer si mi blizu, odgovara mi cijena, ili imam povjerenja u tebe... Eh, sad ako kupim kod tebe, a da bi ostvario garanciju moram da dodam jos par stotina dolara za postarinu, vjeruj da cu se osjecati prevarenim. Ja nezelim ni da znam gdje ti nabavljas opremu, a kamo li da stap saljem na tu adresu... gdje je garancija da cu ikad ista dobiti zauzvrat?? apsolutno me ne zanima ko je proizvodjac...na VISIOn strani ni nema neke adrese.. cak nemozes ni da skontas iz koje su drzave...Oni fino mogu da mi daju neku adresu u Kini... salji tamo....