Kako/zasto se lomi stap?

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
mislim da to nema veze sa ovim slucajem.. u ovom tvom slucaju, naravno da ces mu rolu (ako je pokvarena pod uslovima koje pokriva garancija) zamijeniti samo za istu, nikako za drugi model... to sto se cipela tice, ako to garancija dozvoljava, mijenjaj ih svaki dan... pa cak i ako ti se nesvidjaju.. to je marketinski trik koji sluzi da navuce kupce.. E sad, moras preuzeti rizik pojave odredjenog broja podlih kupaca... Simpsone, svaka tebi cast, na zalost jos nista nisam kupovao od tebe, ali nikad nije kasno.. E sad, ovo o slanju opreme mi se bas nesvidja... garancija je uracunata u cijenu. proizvodi koji imaju bolju garanciju su skuplji...isto tako i ta postarina koja se placa prilikom slanja ostecenog proizvoda, treba da je uracunata u cijenu... Ako kupim kod tebe, to sam uradio jer si mi blizu, odgovara mi cijena, ili imam povjerenja u tebe... Eh, sad ako kupim kod tebe, a da bi ostvario garanciju moram da dodam jos par stotina dolara za postarinu, vjeruj da cu se osjecati prevarenim. Ja nezelim ni da znam gdje ti nabavljas opremu, a kamo li da stap saljem na tu adresu... gdje je garancija da cu ikad ista dobiti zauzvrat?? apsolutno me ne zanima ko je proizvodjac...na VISIOn strani ni nema neke adrese.. cak nemozes ni da skontas iz koje su drzave...Oni fino mogu da mi daju neku adresu u Kini... salji tamo....
 

Gogo

Hero member
Učlanjen(a)
26.08.2008.
Poruke
2.103
Broj reagovanja
1
Lokacija
Beli Manastir Croatia
OSX je napisao(la):
mislim da to nema veze sa ovim slucajem.. u ovom tvom slucaju, naravno da ces mu rolu (ako je pokvarena pod uslovima koje pokriva garancija) zamijeniti samo za istu, nikako za drugi model... to sto se cipela tice, ako to garancija dozvoljava, mijenjaj ih svaki dan... pa cak i ako ti se nesvidjaju.. to je marketinski trik koji sluzi da navuce kupce.. E sad, moras preuzeti rizik pojave odredjenog broja podlih kupaca... Simpsone, svaka tebi cast, na zalost jos nista nisam kupovao od tebe, ali nikad nije kasno.. E sad, ovo o slanju opreme mi se bas nesvidja... garancija je uracunata u cijenu. proizvodi koji imaju bolju garanciju su skuplji...isto tako i ta postarina koja se placa prilikom slanja ostecenog proizvoda, treba da je uracunata u cijenu... Ako kupim kod tebe, to sam uradio jer si mi blizu, odgovara mi cijena, ili imam povjerenja u tebe... Eh, sad ako kupim kod tebe, a da bi ostvario garanciju moram da dodam jos par stotina dolara za postarinu, vjeruj da cu se osjecati prevarenim. Ja nezelim ni da znam gdje ti nabavljas opremu, a kamo li da stap saljem na tu adresu... gdje je garancija da cu ikad ista dobiti zauzvrat?? apsolutno me ne zanima ko je proizvodjac...na VISIOn strani ni nema neke adrese.. cak nemozes ni da skontas iz koje su drzave...Oni fino mogu da mi daju neku adresu u Kini... salji tamo....

Naravno da tvoj slučaj nema veze s mojim, samo sam ti naveo s čime se sve srećemo u životu, a nešto što bi bilo vezano uz tvoje recimo buduće kupovine i garancije, kao i marketinški trikovi.
Kod nas ti zastupnik Greysa daje bezuvjetnu doživotnu garanciju, i to se tako i reklamira...ali... doživotna garancija vrijedi samo u slučaju kada kupac ispuni garantni list uz štap i zajedno sa štapom   pošalje u tvornicu da tamo to ovjere i vrate ti nazad, naravno da kupac plaća 2 x po 40-tak funti. Ovaj dio mnogi trgovci prešute, nego samo ono velikim slovima BEZUVJETNA DOŽIVOTNA . Marketinški trik ili ... pokvarenost trgovca da i to spomene... Dakle GARANCIJA NIJE URAČUNATA U CIJENU PROIZVODA NIGDJE !
To ti tvrdim iz pouzdanog izvora jer sam jednom prilikom čak sa odvjetnikom vijao takvu garanciju :
prije 2-3 god slao sam u Zg štampač pod garancijom 5 x-ta i svaki put su mi priznali garanciju i svaki put sam morao zakonski sam plaćati trošak prijevoza koji je na kraju bio veći od vrijednosti štampača, ali princim bato, princim je bitan na kraju sam imao ispravan štampač u cijeni  2 nova. :'(
Pa ti je moj savjet a to savjetujem i drugima, ako kupuješ takvu stvar koja podliježe garanciji onda se pomiri s tim da ćeš na ovaj ili onaj način imati problemčića-manjih ili većih ( pa makar samo u čekanju na robu ili popravak-isto je neugodno i teško) dok ostvariš garanciju. :doh: 
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
evo kupio sam Hardy, takodje dozivotna garancija, i samo sam morao da se registrujem (moze i na njihovoj strani, ili mailom, u odredjenom roku), ali nisam nista morao da platim.... I da, ta garancija vazi samo na originalnog vlasnika, to je vjerovatno razlog sto ih ima malo polovnih za kupiti...
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
pa sad su ista firma, hardy and grays
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
a mogu ti reci, osjecaj je nenadjebiv.... mogu mislit koja je to tuga kad se slomi....
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
Prvi put u zivotu cujem da treba da se plati 2x. Za Ross konkretno placa se samo 30$ za stap (troskovi povratka) ili 20$ za cekrk (isti troskovi). Sve to kada dodje do reklamacije a ne pre toga. Ti uslovi garancije pisu na sajtu proizvodjaca i ja kao njihov diler sam duzan da to upozorim svakog kupca. Uobicajena praksa je da kupac sam vraca stap ali ako nece ili ne ume, nema nikakvih problema da ja to uradim u njegovo ime. U svakom slucaju stap ili cekrk se vracaju u USA.

I da Hardy je nekad bio Hardy a sada kriju gde se proizvode kao zmija noge :D
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
I jos nesto. Ti troskovi vrariraju od firme do firme, evo Sage recimo nece da salje na drugi nacin sem UPS-om a za procesuireanje i reklamaciju mog stapa traze mi nesto preko 100$
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
OSX je napisao(la):
evo kupio sam Hardy, takodje dozivotna garancija, i samo sam morao da se registrujem (moze i na njihovoj strani, ili mailom, u odredjenom roku), ali nisam nista morao da platim.... I da, ta garancija vazi samo na originalnog vlasnika, to je vjerovatno razlog sto ih ima malo polovnih za kupiti...

Mislim da ti nisi najbolje procitao uslove garancije i kako se ona ostvaruje. Niko ti ne naplacuje kada kupis stap vec kada ga posaljes na reklamaciju. Konkretno za Hardy to je 45 funti  http://www.hardyfishing.com/index.php?if=page&pid=257
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
ne, nego se nismo razumijeli.. da bi ostvario pravo na tu garanciju (ULG) potrebno je i dovoljno da se na vrijeme registrujes, postom ili mailom, cini mi se oko 20 dana od kupovine stapa... a to oko slanja je druga stvar...shvatam ja da se postarina placa, i ne bjezim od toga. Samo necu da to traje mjesecima.
 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
OSX je napisao(la):
ne, nego se nismo razumijeli.. da bi ostvario pravo na tu garanciju (ULG) potrebno je i dovoljno da se na vrijeme registrujes, postom ili mailom, cini mi se oko 20 dana od kupovine stapa... a to oko slanja je druga stvar...shvatam ja da se postarina placa, i ne bjezim od toga. Samo necu da to traje mjesecima.

E drago mi je da si shvatio sta sam hteo da kazem a iz istog razloga ti savetujem da bi brze bilo da si direktno u Visionu zavrsio nego da vracas Travaru. Samo je stvar prakticnosti.
 

OSX

Junior member
Učlanjen(a)
12.04.2007.
Poruke
65
Broj reagovanja
0
super, ali onda to napisite na radnjama.. npr:

MI SAMO PRODAJEMO, ZA SVE OSTALO NISMO ODGOVORNI!! AKO OD NAS KUPITE NESTO STO NEVALJA, SALJITE TO U BIJELI SVIJET. SAMI!

 

simpson_H

Hero member
Učlanjen(a)
13.05.2007.
Poruke
5.900
Broj reagovanja
6
Lokacija
Beograd
OSX je napisao(la):
super, ali onda to napisite na radnjama.. npr:

MI SAMO PRODAJEMO, ZA SVE OSTALO NISMO ODGOVORNI!! AKO OD NAS KUPITE NESTO STO NEVALJA, SALJITE TO U BIJELI SVIJET. SAMI!

Ma opet okreces na svoju vodenicu bez potrebe. Naravno da nisam ja odgovoran za stap jer ga nisam ni pravio, garanciju ne daje Simpson nego proizvodjac kao sto garanciju ne daje firma "Krstic i sin" nego Sony. Jesi li ti registrovao stap na Hardy sajtu? Jesi, i tako si potpisao da se slazes sa svim uslovima garancije koje su oni propisali. Garancija glasi na tvoje ime i tu prestaje bilo kakav kontakt samnom na tu temu. Ponavljam ti da ja ipak dogovaram sa kupcima sve moguce ali razmisli koliko je fer da ti trazis od mene nov stap posle 10 godina i to odmah? Sta ja da radim posle sa tvojim koji je izgreban, uprljane plute ili ostecene karike? Jesi li ti siguran da garancija automatski znaci zamenu za nov stap? E moj prijatelju ...
 

Gogo

Hero member
Učlanjen(a)
26.08.2008.
Poruke
2.103
Broj reagovanja
1
Lokacija
Beli Manastir Croatia
OSX je napisao(la):
super, ali onda to napisite na radnjama.. npr:

MI SAMO PRODAJEMO, ZA SVE OSTALO NISMO ODGOVORNI!! AKO OD NAS KUPITE NESTO STO NEVALJA, SALJITE TO U BIJELI SVIJET. SAMI!

Vidiš kako si ipak na kraju shvatio,  :D :bleh: šala šala, žalosno no istinito jer iza trgovca ne stoje uvijek dobavljači, pa il će iz svog džepa  :hammer: ili može da  :smoke: ili kupac može da  :smoke: , a dobavljač će na to samo da  :whistle:
 
Vrh Dno