Sjekloca, da li je moguce da si ti taj cekrk kupio ili dobi ona poklon kao nov, ali iz druge ruke?
Pre nekoliko (+10) godina kupio sam novcat Penn stacionarac Z serije, koje je pre toga prestao da se proizvodi, u originalnog kutiji i malo odmotavanoj masnoj hartiji, prelep, crn, tvrd hrom zica, mesingom (zuto) zasticena rucica i metalna spulna, puzni prenos, diskretni klik, mehanizam opruge bozanski, zvuk i rad prava simfonija, a kad proradi prednja kocnica ODA RADOSTI!!!
Na zalost, verujem da su ga izneli na trziste izvrsioci necijeg testamenta.
Tvoj i Vlajkonijev cekrk vidim ne samo kao direktan predmet ove teme, vec i nekih drugih; npr. koliko su nova kontrukciona resenja opravdala svoju primenu kod musicarskih cekrka. Licno mislim da posle LA inovacije koju je dao Danielsson, tj. Loop, sve kasnije biva samo varijacija i usloznjavanje koji nekad odu i u devijantnost, kako nas musicara, tako i konstruktora (dok je ovaca, bice i sisanja). Mnogo je primera nepotrebnih dizajna, meni je bio, recimo, dostupan Ari T Hart (ako sam dobro napisao), koji je po svemu mocan (naravno, i po ceni) ali mi je prikladniji diznju camca na trailer nego zamaranju pastrmke priborom klase #1-4. Ovde govorim o realnim, a ne konceptualnim (dizajnerskim) dostignucima i proizvodima.
Opet, sa druge strane, velika raznovrsnost ponude pribora nosi nesumnjive prednosti, tu nema spora.