Nielsen fly fishing rods

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Narode da li je neko bio u dodiru sa ovim stapovima?

http://www.nielsen.is/

Vidim da ga kao fol prave neki Islandjani (sigurno stize iz Kine) ali nigde ne mogu da nadjem neku nezavisnu procenu. Vidim da je poceo da se proizvodi pre dve godine a ovde ga je jedna firma zastupala i sad su ih izbacili na ebay sa pocetnom cenom od 1funte a max 50funti. Ne znam vredi li bacati pare na to jer ocigledno niko nije hteo da ga kupuje ovde u UK?

Sjekloca

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Sasvim pristojno izgledaju... Ne lice mi na kinesku robu, nemaju Kinezi taj shmek...  :smoke:

sebastian

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
meni isto izgledaju sasvim uredu...posebno mi se dopada ono "Unconditional Lifetime Guarantee"

pedjabg

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Ako je to zaista tako, bio bih spreman da rizikujem nekom finom #4 8', zaista su lepi. Imaju otprilike istu opremu kao i ranije Scierra. Verujem da bi trebalo da vreme uskoro  pokaze kakvi su.

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Pa i ja sam video tu garanciju i ne lice mi na neki krs...

Videcu danas da "bidujem" na neke sitne pare - £15-20 nije mnogo cak i ako nije neki kvalitet. Jos da ima neko iskusan od vas pored a da ga testira ...

Imaju "buy now offer" od £50 ali se do danas niko nije ukljucio u aukciju tako da verovatno moze da se uzme upola cene, mozda i manje, sem ako ne povuce sa aukcije :mad: Ali videcu kako ce meni danas da ide sa aukcijom pa ga mozda i uzmem i onda imate izvestaj...

pedjabg

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Sasvim pristojna ocena, brzi stap koji moze da nosi i vecu strunu da ga malo uspori, ako treba, dakle stap cetvorka bi trebalo da moze da nosi strunu peticu da bi bio malo sporiji (ali to treba ipak da se testira uzivo) ako to odgovara bacacu... Oprema fina a minorne nesavrsenosti u laku ili cemu-vec... Boze moj.
Lepota, karakteristike, oprema i lifetime guarantie - prilicno dovoljno za opredeljenje. Jos i probanje uzivo i zna se sve.

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Evo sad dobih email od gospodina Nielsena koji pravi ove motke...

Elem, bilo mi je sumnjivo sto na ebay-u nude AFTMA 5 motku a na sajtu proizvodjaca ne nude tu opciju. Gosn Nielsen mi rece kako su u proceduri da regulisu problem sa doticnim prodavcem jerbo prodaje fake stapove i kako garancija za te motke ne vazi kod njih. Ova serija koja moze da se vidi na sajtu Nielsen.is je stara i rasprodata je i da ce nove motke u novom dizajnu biti u prodaji decembra/januara sa sve novim katalogom.

Eto - nikad covek ne moze da bude siguran sta mu prodavac uvaljuje... :hammer: :hammer: :hammer:

pedjabg

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
:tbumb: Bravo, majstore!
Nikad ne bih poverovao da mogu tako da nekog rade!
Pa kako su mislili da se na tu foru provuku?

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Uuuuuuuuu niko tu nije neduzan - evo muvao sam se po UK fly fishing forumima i nadjoh zestoku raspravu o ovim Nielsen motkama - koga ne mrzi da cita raspravu na forumu ovo je link:
http://flyforums.co.uk/showthread.php?t=12899&highlight=irish+rods

E sad najzanimljivije se vidi kako proizvodjaci/prodavci fly fishing opreme funkcionisu iz posta coveka koji je resio sve da isteera na cistac - svi smo mi ovce za sisanje :mad:

Koga ne mrzi da cita evo mu...
"Because I found the totally contradictory posts on this thread somewhat puzzling, yet having experienced a less-than-satisfactory purchase myself, I decided to make enquiries in a number of directions, to see what I could discover.
Certain things must be accepted as facts. TackleDiscounts (TD) has an exemplary trading record on Ebay with a high number of transactions, incurring only one negative feedback – and they have been trading rather longer than Ebay has existed.
I was prepared – as has been suggested – to believe that certain of the members who gave glowing reports, may have been “plants”, However, there was no way that the members of the Irish National Fly-fishing team, and their officials, would be prepared to sell their reputations, for the receipt of a free rod. They would simply have stayed silent.
I did note that many of the positive reports centred around “Spring Creek” rods, while the controversy mainly involved “Nielsen” rods.
Another rather unpalatable fact is that many big name tackle suppliers source their rods in the Far East. The capital investment needed to set up a carbon-fibre manufacturing plant is astronomic. It needs a worldwide customer base to keep it economic, and there are very few such plants.
It is inevitable therefore, not only that such plants are mainly located in the Far East, but that many famous brands share the same production lines. It also makes commercial sense to have the blanks made up and finished close to the blank production, costs being so much less in the Far East.

Tacklediscounts sell cheap. That is their modus vivendi.
Their stock comes occasionally from liquidations, but in the main, from discontinued lines which a supplier wishes to get rid of.
This is fine, but continuity cannot be relied on. Tacklediscounts therefore have rods made to their own requirements, in the Far East, to supplement their stock. Usually taking a known supplier's rods as their model.
This is the case with the “Spring Creek” rods, and most others that they offer. The RRP is one that they fix themselves, based on the rod that they have copied.

The “Nielsen” rods were an exception.
Tacklediscounts had purchased a large quantity of cordura tubes – and they were not selling. They approached one of their suppliers for a rod that they could sell with the tubes, and were offered a large quantity of “Nielsen” rods. TD were told that Nielsen’s had ordered these rods, but for “commercial reasons” they had not been delivered, and the factory wanted to get rid of them.
Now several scenarios are possible here, as it is undeniable that the rods that we have so far seen do not conform to the description lifted from Nielsen’s website.
a)The rods were a new economy model that Nielsen’s had ordered, but which never made it to their warehouse or website.
b)The rods failed to match Nielsen’s specifications, & delivery was refused.
c)The Chinese saw TD coming, & stuck some of their Nielsen’s labels on the rods to increase their sales potential.

TD has told me that after they started advertising these rods, Nielsen’s contacted him to ask him to stop. TD said that he would if Nielson purchased the stock from him. There was no reply, but Nielsen’s have told enquirers that the rods are fake. I contacted Nielsen’s with a request for information, but there was no reply.
If Nielsen’s were sure of their ground on this issue, an email to Ebay, or the relevant UK Trading Standards Department would settle the matter completely. They could also ask the embassy Commercial Department to pursue the matter.

I have been in contact with the Commercial Attaché at the Icelandic Embassy. who was unable to confirm all that TD told me, but who is making further enquiries on my behalf.

TD have now told me that they have just taken delivery of another consignment of “Nielsen” rods, this time in the four-piece as described on Nielsen’s website. Again, I am told that these rods do not have the real-wood reel seats described, which makes me tend to think that option a) above is unlikely, unless Nielsen’s were engaged in a cost-cutting exercise across the board.
Since writing that last paragraph, I have taken delivery of the two rods – see conclusions below.

CONCLUSIONS

I do not believe that TD knowingly or deliberately would sell fakes. In any case, until this all started, I doubt if anyone in this Country had ever heard of Nielsen’s, or formed any opinion as to their quality. If you were going to take the risk of selling fakes, you would expect to pick a brand that would give you some sort of market advantage, and which copied, in every detail, the brand that you were faking.

Instead of outraged action by Nielsen, there has been comparative silence. I believe that this shows that their hands are not completely clean. I cannot detail the full reason why Nielsen did not get delivery of a consignment of rods from their Chinese suppliers, as I have no wish to expose the site, or myself to a possible libel action, but their silence, on what is, after all, a major trading issue would tend to lend credence to what I have been told.

I have now received the two rods, and these are of a totally different quality to the “Nielsen” that I originally received.
While the “Spring Creek” has never had any questions raised as to provenance – it is, after all, a TD own-brand – the build-quality is a marked improvement over the first rod. My question as to why TD did not put these rods into his surplus tubes has also been answered – these Spring Creek tubes are embroidered with the rod name, specification and sales slogan, and make a smart package.

And the Nielsen? I believe this rod to be genuine. Not only is the build-quality excellent, but the entire presentation seems to confirm this. The intermediate rings are the single-leg type, and this time I would have complete confidence in the tip ring, which this time does not appear to be plated.
Once again, the reel-seat is not wood, but wood-effect. However, in view of what I have been told about Nielsens, I believe that they may well have been unable to obtain deliveries of their original fittings, or simply needed to cut costs. The clincher however is the tube. This black tube is embroidered in gold, with the Nielsen logo, and rod specification. I just do not believe that anybody would take that much trouble to fake an unknown brand.
I now believe that it was Nielsen’s intention to introduce an economy range, but that for various reasons, which I cannot comment on, they never took delivery, or publicised this range, and I think that these are what TD bought, though he would have been well advised to more closely check their description.

I have not yet cast with these rods, but that is almost irrelevant. Better casters than I have given their verdict on the Spring Creek rods, and if I am prepared to accept the Nielsen as genuine, then I am in the same situation as I would be, buying a rod by mail order. I will try them, in order to find which one is best suited to my personal style, but that will be a subjective, rather than a qualitative opinion.
"

witch

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Engleski na sajtu? Opa, internacionala :tbumb: Bogdane, preduhitrio si Lakija.

pedjabg

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Znaci, nisu ni prohodali a vec su se slomili?
Pa ko ce sad da se usudi da se igra sa njihovim brand-om i kupi stap?
Stvarno kratkovido...

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Elem, sta sam ja iz svega ovog naucio...

To smo i pre u nekoj od tema nacinjali. Sve se danas pravi u Kini. Ali sve. I Sage, i Hardy, i Nielsen, i Kur.. i Palac...Naravno Kinezi su proizvodnju usavrsili i moze se naci velika lepeza kvaliteta za svaciju dusu.

Cela ova prica se svodi da su Islandjani kao satro napravili svoj brend "Nielsen" a ustvari narucili od Kineza da im naprave nekoliko modela (najskupljem je predlozena cena bila £180) i zalepe njihov logo na stap. Nesto tu nije krenulo kako treba sa prodajom i oni digli ruke od poslednje porudzbine najlosijih modela.

Tu uleteo tip sa Ebay-a i otkupio celu tu jeftinu seriju za badava i poceo da ih prodaje onoliko koliko zaista treba da kostaju, tj <£20. Sada mu stigla nova porudzbina - POWERFLEX serija (za koju uzgred kazu i da nije toliko losa) i nju prodaje na Ebay-u - kao satro aukcije, a svaka se zavrsava sa cenom od oko £20. Primetio sam da ako aukcija ne ide dobro uvek se ubaci "neko" ko nikad nije kupovao na Ebay-u i cenu navuce do £20. To je fora tog tipa sa ebay-a - tako se i na UK fly fishing forum ubacivao da "brani" Nielsen stapove -kao kad na .org dolazi Koky :D

Sta je poenta - tipu se isplati da stapove prodaje za £20, sto znaci da ih je on od Kineza kupio za najvise £10 - eto toliko kosta da se od Kineza kupi (verovatno) solidan musicarski stap - naravno "na veliko". Uz to dobijes i cordura case i naravno svoj logo na stapu.

Znaci, Laki sad moze (kad skupi pare) da pravi svoju seriju musicarskih stapova. Pretpostavljam da vrh serije treba da nosi oznaku MIXMASTER POWERFLEX :D, a ekonomicna varijanta treba da se zove LUCKY LIGHT :D

Na kraju ce ispasti da ga je ovaj Islandjanin iz... :whistle: Provaljen je od strane najposecenijeg UK fly fishing foruma i nema sanse da mu neko vise kupi Nielsen stap za £150.

A ja...pa mozda i uzmem taj powerflex - jebiga za £30 funti sa postarinom i nije neki trosak - sacekacu samo da vidim sta kazu jos ljudi koji su ga kupili...Koga zanima ovo je Ebay prodavnica
http://stores.ebay.co.uk/TACKLEDISCOUNTS-ultimate-value

pedjabg

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Bogdan je napisao(la):
Pretpostavljam da vrh serije treba da nosi oznaku MIXMASTER POWERFLEX :D, a ekonomicna varijanta treba da se zove LUCKY LIGHT :D

Umalo ne dobih fras!  :D :D :D :D
Samo nemoj da se ti krsevi pojave ovde po 150 EUR.
Mada ne bi bilo jedinstven slucaj da po povratku iz inostranstva stignu kontigenti stapova.

E, sad si bas dao Mixicu kratak kurs valjanja falsh musicarske robe.
Mixe, da ti nije palo na pamet da po ASDA-i ili TASCO-u kupujes vesh konopce i pakujes ih u kutije kao snjureve!

Tad cemo te veshamo bez pitanja. Ni Lucky nece da ti pomogne! :hammer:

Bogdan

Učlanjen(a)
Broj reagovanja
Znaci, nisu ni prohodali a vec su se slomili?
Pa ko ce sad da se usudi da se igra sa njihovim brand-om i kupi stap?
Stvarno kratkovido...

Ma da... - pukli su :hammer: :hammer: :hammer: A sto je najgore, stap mozda i nije tako los :doh: Ima tu po tom forumu - neki koji su (naizgled) objektivni kazu da i ne baca lose - jedan od njih je pecao sa njim i sa Grey Streamflexom i koliko vidim vise mu se svidja Nielsen, ali opet mozda je to neki insajder od strane prodavca..

Ma sad sam se zainatio da ga uzmem i da ga donesem u Srbiju da ga proba neko od vas dobrih musicara da cujem objektivno misljenje.

Ako je stvarno dobar o'ma ce da ga uvozimo od kineza sa nasim logo-om (gore pomenuti :D :D :D)

Vrh Dno