pitanja za Beogradske mušičare

boko

Junior member
Učlanjen(a)
31.08.2007.
Poruke
56
Broj reagovanja
0
Bacam varku 15 god, pecam dva puta duže i živim u bg-u. Pravim wobler-e, epoxy strimere krivim kašike , budžim lepitire. Ukratko - pravi sam početnik. Zanimaju me odgovori na sledeća pitanja:

koji pribor ponesete kad u krenete da mušičarite na nekoj od voda u bg?
        Pre svega  me zanima kombinacija: dužina štapa - klasa kanapa - tip kanapa,
        ne obavezno i proizvodjač, model...

koja je najčešća muva - strimer koju bacate na takvom pecanju?

gde se u bg može kupiti mušičarski pribor?

ako nekad ciljno mašete za štuku, koji kombo tada koristite, koji predvez
        (mislim na sajlicu ili nešto slično) i koji strimer bacate?

Hvala svakom ko odvoji vreme i odgovori!!!

PS: da, pretražio sam o pričitao svaku temu na forumu koja je iole obećavala svojim naslovom, ali...
 

pedjabg

Hero member
Učlanjen(a)
31.05.2007.
Poruke
1.554
Broj reagovanja
5
Lokacija
Belgrade
Dobrodosao u klub, Boko. :firends:
Sto se musicarenja oko Beograda tice, posebno musicarenja stuke, ne mogu ti nazalost previse pomoci, sem okvirne preporuke za pribor: stap klase najmanje 6, sa odgovarajucim WF snjurom (po logici, onaj intermediate ili sporije tonuci bi trebalo da bude najprimereniji, ali tek toga ovde nema da se kupi, pa verujem da vecina peca plivajucim snjurevima), standardnim predvezom (2.40 - 2.70 m) i mekanom sajlicom sa kopcom za strimera. Sve dalje morao bi da te uputi ipak neko ko se vise ovakvim musicarenjem bavio. Tereni na kojima si varalicario isti su i kad budes musicario, a sto se pribora tice, njega ces, nazalost, u beogradskim prodavnicama tesko naci i najveci deo ces morati da kupujes preko Interneta ili kad budes otisao negde u inostranstvo.