Moguće da je Športski Ribolov bolji, ali je eto zbog lošeg poslovanja propao... I iskreno mi je žao, nabavljao sam taj magazin skoro redovno.
A procenat mušičarskih tekstova (koji kod nas varira između 30-40%) diktiraju raznorazni uslovi. Na jednog mušičara dolazi bar 5 varaličara, tako da ako bismo hteli da taj odnos bude ni po babi, ni po stričevima, ni po ljubavi prema mušičarenju, već po zakonima tržišta, odnos treba da bude 4:1 u korist varki, tj da ima max 20% Fly textova.
Kompromis između ljubavi prema mušičarenju i poštovanja Fly dela čitalaca, sa jedne strane, i uspešnog poslovanja u vreme raznoraznih (belo)svetskih kriza, sa druge strane, je trenutna zastupljenost Fly tekstova sa nekih 30-40%.
To je to, i to se neće bitnije menjati, pa kome je to malo neka jednostavno ne kupuje magazin, mnogo prosto.
Što se predloga za povećanje broja strana tiče sa porastom broja reklama tiče: broj reklamica je najviše skočio uoči izlaska 4. broja i tada smo broj strana povećali za čak 8. A došlo je recimo 2-3 strane novih reklama. To je princip koji ćemo poštovati. Jednog dana magazin može imati 50 strana reklama i 100 strana tekstova, dakle skupa 150, a i dalje će koštati 2-2,5 eura, jer ove reklame otplaćuju štampanje textova. A da nema reklama, magazin od 100 strana bi morao da košta bar 4 eura. Dakle, sve te reklamicu se nešto što omogućava da bude sve više i više textova, a da cena magazina ne raste.